FANDOM

Alex

Alex (アレックス Arekkusu) jest grywalną postacią w serii Tekken. W Tekken 2 i Tekken Tag Tournament występuje jako kostium dla Rogera, posiadając jego ruchy oraz animacje. Wrócił w Tekken Tag Tournament 2, tym razem jako osobna postać.

Historia

Alex jest sklonowanym Dromaeosauridem ze skamieliny, stworzony został przez Dr. Boskonovitcha  W czasie, gdy głową Mishima Zaibatsu był Kazuya Mishima . Alex wydaje się być przeszkolony na wzór sztuki walki, którą posługuje się Armor King . 

Tekken 2

Zarówno Roger i Alex są skutkiem wojskowego eksperymentu. Dr. Boskonovitch  chciał połączyć geny sztuk walki z genami dzikiego zwierzęcia. Mówi się, że doktor Abel ukradł Rogera  i Alexa, i trzymał ich razem ze sobą w sekretnym laboratorium. Alex jest hybrydą prehistorycznego dinozaura i jaszczurki, jest on także wynikiem splatania genów Rogera. Na Ziemi wiele lat temu istniało sporo podobnych gatunków.

Zakończenie:

Alex studiuje kamień, który wydaje się mieć w sobie dinozaura. Twarz dinozaura miga na ekranie, a Alex ryczy i zaczyna biec, stopniowo nabierając prędkości. Biegnie na górę aby zobaczyć jednego ze swoich przodków, radośnie podskakuje w powietrze, unosząc jedną pięść do góry.