FANDOM

Alisa Boskonovitch

"Naprawdę musimy walczyć?" Córka profesora Mishima Zaibatsu, dr. Boskonovitch'a, Alisa debiutuje w szóstej części gry. Niegdyś była normalnym człowiekiem, na wskutek nieznanej choroby przedwcześnie zmarła. Po ponad dwudziestu latach, dr. Boskonovitch zmienił córkę w androida na jej podobieństwo. Teraz jej zadaniem jest ochrona Jin'a Kazamy.

Tekken 3

Alisa była córką dr. Boskonovitch'a - profesora pracującego dla Mishima Zaibatsu. Zarażona nieznaną chorobą, przedwcześnie zmarła. Ojciec dziewczyny, chcąc ją ratować, umieszcza 17-latkę w kapsule kriogenicznej będącej częscią eksperymentu "Zimny Sen". By ją ożywić, potrzebna była krew boga walki, Ogre, którą miał zdobyć dla doktora wojownik, Yoshimitsu. Tak się nie stało, a Alisa zmarła.

Tekken 6

Dr. Boskonovitch, nie mogąc pogodzić się ze śmiercią córki, rozpoczął pracę nad androidem w jej postaci. Na krótko przez VI turniejem, cel powiódł się. Alisa ożyła pod postacią robota, zamknięta w laboratorium ojca. Mimo tego, kim była, posiadała uczucia prawdziwego człowieka. Została uwolniona przez Lars'a Alexandersson'a. Do turnieju przystępuje, by wypełnić misję obrony Jin'a Kazamy.

Wygląd

Android, jakim była Alisa zaprojektowany był tak, by przypominał córkę dr. Boskonovitch'a. Była ona niskiego wzrostu dziewczyną o krótkich i kręconych różowych włosach i zielonych oczach. Główny strój Alisy składał się z fioletowej sukienki, we włosach zaś miała ozdobny kwiat. Po użyciu odpowiednich funkcji wybrane częsci ciała androida przybierają prawdziwą postać.