FANDOM

Ancient OgreEdytuj

Legendarny bóg walki żywiący się duszami najlepszych wojowników. Główny przeciwnik w III częsci gry. Posiada dwie transformacje, pod postacią, tzw. "True Ogre" jest potężniejszy. Jego styl walki złączony jest z tych posiadanych przez ofiary. Uwięziony w skarbie należącym do plemienia indian (w którym są, m.in. Michelle i Julia), został uwolniony przez Heichahi'ego Mishima. Występuje także w Tekken Tag Tournament 2 gdzie jest tylko grywalna postać przez DLC.

Tekken 1-2Edytuj

Historia Początkowo Ancient Ogre był bezbronny - uwięziony w skarbie indian, do otworzenia którego potrzeba specjalnego "klucza" nie mógł zbyt wiele szkód wyrządzić. Relikt był poszukiwany, m.in. przez Heichahi'ego. Legenda o Ancient Ogre krążyła już w plemionach indiańskich, nikt jednak nie przypuszczał, że zły bóg wydostanie się na wolnosć.

Tekken 3Edytuj

Historia Uwolniony przez Heichahi'ego Mishima Ancient Ogre zdąrzył "zademonstrować" swoje umiejętnosci, pobudzając tym samym chęć przejęcia jego mocy u lidera Mishima Zaibatsu. Nie udaje mu się jednak złapać demona, gdyż ten wyruszył na poszukiwanie ofiar. Wsród nich znalazła się spora ilosć osób z dwóch pierwszych turniejów. Ostatnią ofiarą Ancient Ogre stała się Jun Kazama mieszkająca w wiosce Yakushima ze swoim synem, 15-letnim Jin'em. Bóg pragnął przejąć dusze obojga wojowników. Mimo sprzeciwu Jun, Jin chciał walczyć z Ogre, co skończyło się przebudzeniem na zniszczonym polu walki, gdzie slad po matce chłopaka zaginął. Wszyscy wówczas założyli, że Jun stała się ofiarą Ancient Ogre. Bóg walki został sprowadzony przez Heichahi'ego na III turniej. Demon, chcąc zamordować Jin'a Kazamę, przejmuje kontrolę nad jedną z uczestniczek turnieju, Niną Williams. Pierwsza forma Ancient Ogre została pokonana przez Paul'a Phoenix'a, zas druga - przez Jin'a.

Zakończenie Ogre pomyślnie się przekształcił do jego prawdziwej postaci, True Ogre i wybucha w świątyni. Tekken Force śmigłowce strzelają do True Ogre. Jednak True Ogre niszczy zarówno na śmigłowcach z oddechu ognia. On wtedy ryczy jak świątynia pali za sobą.

Tekken Tag TournamentEdytuj

Historia

Ogre nie zawiera historii w tej wersji

Zakończenie Ogre podnosi nieprzytomnego Jin'a z jednej strony. Trzyma go w recę i patrzy na niego przez kilka sekund. Następnie, Ogre zauważa coś, że odwraca się i spada Jin. Okazuje się to być Nieznana , który jest pokazany bez stwora. Nieznana patrzy na Ogre i patrzy Ogre w Nieznaną. Zakończenie to ma miejsce w etapie Ogre.

Tekken Tag Tournament 2Edytuj

Historia

Brutalny i bezwzględny Ancient Ogre, Indiańska legenda mówi, że Ogre był bronią wojenną, że stwory z kosmosu pozostawili go na ziemi w starożytności. Ancient Ogre rozumie całe struktury wszystkich istot żywych i sztucznych, oraz wchłania je.

Tajemnicza jednostka odkryła ze starożytnych ruin. że Ancient Ogre legenda mówi o nim jako broń zniszczenia pozostawione przez obcych stworzeń dawne lata temu. To powiedział, aby mieć zdolność rozumienia wszystkich form życia i struktury przez człowieka, i wchłonąć w siebie. Błąka się po ziemi, szukając mocniejszych dusze, ale reszta jest owiana tajemnicą.

Zakończenie Rasa obcych, która stworzyła Ancient Ogre wysyła wiele więcej kopii siebie z portali z kosmosu. Ekran przesuwa się, aby odsłonić je dosłownie góruje nad budynków i miast przed deptanie wielu z nich. Ancient Ogre nadal zwiaduje ziemię, pozostawiając płonących pożarów w ich wyniku.

OfiaryEdytuj

Ogre żywił się duszami najlepszych wojowników, tym samym zabijając ich. Niektórych wykorzystywał tylko do osiągnięcia celu. Ofiary: