FANDOM

Armor KingEdytuj

Podobnie, jak King, Armor King miał dwa wcielenia w całej serii. Nazywał się Armor King I i Armor King II.  Pojawiały się kolejno w pierwszej odsłonie, a potem w dodatku do piątej.  Pierwszy Armor King zginął z rak Marduk'a przed Tekken 4. Był odwiecznym rywalem King'a w obu wcieleniach. Armor jest jedną z najbardziej skrytych postaci, o których nie wiemy praktycznie nic. Jego twarz zakrywa maska czarnej pantery.

Tekken 1Edytuj

Wędrowny wrestlingowiec, Armor King od wielu lat poszukiwał odpowiedniego przeciwnika. Został nim King I - który podobnie jak on jest zamaskowany pod przykrywką kota. Kilka lat toczyli ze sobą różnego rodzaju walki, aż Armor przegrał. Po uszkodzeniu jego oka przez Kinga odszedł i nie pojawiał się nigdy więcej...aż do I turnieju, gdzie chce jeszcze raz stoczyć pojedynek z rywalem.

Tekken 2Edytuj

Po zakończeniu pierwszego turnieju, Armor King ponownie zniknął. Wczesniej dokładnie obserwował walkę jego rywala, King'a, by następnie zmierzyć się z nim. Armor zwyciężył pojedynek, co skutkowało wyeliminowaniem King'a z turnieju. Gdy jego rywal także zniknął, Armor zaczął się o niego niepokoić. Dowiedział się, iż jedno z dzieci, którymi się opiekował zmarło, a King nie chcąc powracać załamany do sierot, porzucił maskę jaguara i zamieszkał na ulicy, gdzie popadł w nałogi. Armor przyszedł do niego z maską i zaproszeniem na II turniej. King zaczął brać się za siebie, zas Armor czekał na pojedynek z rywalem...

Zakończenie

Monitor serca piszczy, rentgen jest na ścianie, zegar tyka i głośno woda kapie z kranu zlewu co kamera pokazuje Armor King I siedzi na ławce w szatni. Wstaje i idzie do wyjścia, nagle robi postój i potyka, prawie spada na ziemię. Kilka kropel krwi wypluwa i idzie dalej. Tłum pochwala i okrzyki dla Armora Kinga I wkracza na arenę.

Tekken 3Edytuj

Armor King nie jest grywalną postacią w tej częsci, ma jednak duże znaczenie w fabule King'a II. Gdy Ogre wyszedł na wolnosć, zaczął krasć dusze najlepszych wojowników - w tym King'a I zamordował. Armor King wiele razy słyszał o jego wychowanku z wybudowanego kilka lat temu sierocińca, który w szacunku dla "ojca" chciał stać się taki, jak on. Postanowił pomóc mu w treningach i szkolił go jako do nowego wrestlera. W między czasie wyjawił prawdę o smierci dawnego przyjaciela.

Tekken Tag TournamentEdytuj

Armor King I nie ma niekanonicznej historii w tej wersji. Ostatni jest jego występ w tej wersji jako Armor King I.

Tekken 4Edytuj

Na jakis czas przed między III a IV turniejem, Armor King przebywał w barze w pobliżu Arizony. Tego dnia zginął z rąk Craig'a Marduk'a, który wówczas popadł w napad złosci. King II postanowił pomscić swojego mentora i zemscić się na zabójcy. Tu także Armor King nie jest grywalną postacią.

Tekken 5: Dark ResurrectionEdytuj

Po smierci Armor'a King'a I, do V turnieju przeszła osoba, która przyjęła jego maskę pantery. Nie wiadomo, kim on jest, ani po co zapisał się na walki. Jest to jego młodszy brat który bierze zemste za śmierć Armora Kinga I. Odpowiedź jest ukryta w tajemnicy.

Tekken 6Edytuj

Podczas V turnieju, nowy Armor King obserwował walkę Craig'a z King'em II. Po niej, zaatakował Marduk'a. Nie wiadomo w dalszym ciągu, kim jest. W końcówce Armor'a wychodzi na jaw, iż on i Armor King I byli rodzeństwem z Craigi'em Marduki'em.

Zakończenie

Zakończenie Armor King jest na dwie części. Pierwsza część to jest on w łazience, patrząc na obraz siebie i swojego starszego brata przed następnym meczem. Druga część jest kontynuacją z Mardukiem. Wobec zarówno Marduka i Armora Kinga, King prosi o tożsamośc Armora Kinga. Armor King twierdzi że jest jako "Armor King", ale Marduk odpowiada, że osobiście zabił Armora Kinga I. Pomimo tego "Armor King" oświadcza, że jest Armor King, ale tak był jego zamordowany brat. Ponieważ zarówno King i Marduk przygotowują się, Armor King wskazuje na Marduka, mówiąc: "Nigdy ci tego nie wybaczę!