FANDOM

Asuka Kazama

 Jesteś pewny, że chcesz ze mną walczyć?" Kuzynka głównego bohatera serii, Jin'a Kazamy, zadebiutowała w piątej części. Niektórzy uważają jej postać za, która rozwiązuje problemy innych tylko przez siłę. Studentka Mishima High School, do której należał także jej kuzyn i Ling Xiaoyu.

Tekken 5

Asuka od najmłodszych lat trenowała "styl Kazama" pod bacznym okiem swojego ojca. Już wtedy wiedziała, jak bardzo ważna jest sprawiedliwość. Wychowywała się w Osace, gdzie ratowała mieszkańców z opresji. Wracając pewnego dnia ze szkoły, zastała uczniów jej ojca w ciężkim stanie. Dowiedziała się od nich, że tajemniczy obywatel z Chin napadł ich, a pana Kazamę pobił tak dotkliwie, że trafił do szpitala. Po kilku dniach do rodzinnego domu Asuki przybył detektyw z Hong-Kong'u - Lei Wulong - by zbadać sprawę. Dowiedział się, iż sprawca wypadku będzie prawdopodobnie brał udział w V turnieju. Asuka, by zemścić się, także zgłasza się na rozgrywki.

Tekken 6

Do V turnieju zgłosiła się, by dokonać zemsty na Feng Wei - chińczyku, który dotkliwie pobił jej ojca. Nie osiągnęła celu, zatem zawiedziona powróciła do Osaki. Spokój nie trwał długo, gdyż na całym świecie zapanowała wojna. Asuka odkryła, że jest ona spowodowana przez nowego lidera Mishima Zaibatsu, którym jest jej kuzyn, Jin. Dziewczyna nie chce patrzeć na zło, które obecnie się dzieje i postanawia wziąć udział w VI turnieju, by pozbyć się "problemu".