FANDOM

Azazel jest głównym bossem w Tekken 6

Historia Edytuj

Tekken 6 Edytuj

Niewiele wiadomo o historii Azazela. Starożytne opowieści mówią, że jest ostatecznym złem, które przebudzi się, gdy "dwie złe gwiazdy" staną do walki. Azazel na skutek namnażania się negatywnej energii Jin'a Kazamy budzi się aby pogrążyć świat w chaosie. Podczas walki Ravena i Larsa Alexandersona, Azazel się ujawnia i przedstawia się jako "Reflektor Wszystkiego", który został stworzony w wyniku grzechów ludzkości i oznajmia iż nadszedł czas na zniszczenie ludzkiej rasy.

Jest to jednak później okazuje się być podstęp, aby zebrać więcej siły. W walce Jin i Lars zewnątrz świątyni, w którym Jin pełni wyjaśnia jego motywy z Larsem, Azazel wybucha pod nimi, silniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Jin, jednak zasila się z Diabłem i Gen podejścia Azazela, który wyzwala się niezliczone promienie energii w Jina. Bez ostrzeżenia, Jin uderza pięścią prosto w pierś Azazela i obydwoje spadają w otchłań. Wynik bitwy nie jest pokazany, ale może być bezpiecznie założyć, że Azazel został zniszczony raz na zawsze.