FANDOM

Bryan Fury to postać w Tekken. Bryan po raz pierwszy pojawił się w Tekken 3,  powrócił do wszystkich innych Tekken po tekkenie 3.

Historia

Tekken 3

Fury Bryan, oficer w Międzynarodowej Organizacji Policji został zabity w strzelaninie w Hongkongu. Zwłoki Bryana zostały przewiezione do laboratorium nazwanego człowiekiem Doktor Abel. Ten 88-letni naukowiec był dość znany w podziemnym społeczeństwie, ale jego odkrycia były często poprzedzone Doktor Bosconovith. Jednak w końcu doszedł do ostatniego etapu ukończeniu projektu głównego ... Army Cyborg. Dr Abel uważał, że doskonały cyborg musi mieć mechaniki zbudowane przez jego rywala, dr Boskonovitch, więc ożywione ciało Fury i wysłał go do gromadzenia tych danych. W swoim poprzednim życiu, Bryan był znany jako zręczny detektyw, ale z drugiej strony, był zawsze następuje ciemnych plotek. Badanie handel narkotykami w Hongkongu, Lei Wulong odkrył, że Fury miał powiązania z handlarzami narkotyków. Bryan wkrada się do Turnieju "Króla Żelaznej Pięści", kierowanie Yoshimitsu, który ma silne więzi z Boskonovitch.

Tekken 4

Bryan realizuje swoje życie prawie zbliża się do końca, ale wiedział, że osoba, która może pomóc i to był jego twórca, doktor Abel. Jednak Doktor Abel dostał go pozbyć 2 lata temu, gdy Heihachi i Mishima Zaibatsu zabrał go. Bryan zaczął gardząc ich obu w wyniku. Pewnego dnia, Bryan usłyszał wiadomość o Turnieju Króla Żelaznej Pięści 4 i postanowił wprowadzić. Z tej śmierci będącej ciało zbliżającym Bryana płynęła z energii czyni go silniejszym niż wcześniej. Rozwija niekontrolowanego gniewu, które przejawia się w jego wyglądzie. Bryan słupki wszystko na jedną nadzieję, że w przypadku porażki Heihachi Mishima stałby się szef Mishima Zaibatsu. Jeśli to wszystko pójdzie zgodnie z planem, Bryan będzie zamówić Dr Abla, aby zmienić swoje ciało, stając się najbardziej niesamowita istota w istnieniu jeszcze raz.

Tekken 5

Fury Bryan, replikacji stworzony przez dr Abel, powierza się dr Boskonovitch otrzymywać technologicznych ulepszeń. Boskonovitch zainstalowany wieczystego generator prądu w cyborga. Zamiast dziękując mu, Bryan zabił kilka osób w obiekcie. Potem postanowił wprowadzić piątą Turnieju Króla Żelaznej Pięści, myśląc, że jako doskonały test jego świeżo zainstalowanego generatora. Oficjalna wersja: Aby otrzymać aktualizację do swojego technologicznego cybernetycznego ciała, Bryan powierzył się do doktorowi. Po odzyskaniu przytomności, Bryan sobie sprawę, że jego ciało nie uległy zmianie. Dr Boskonovitch wyjaśnił, że ciało Bryana zawierał wiele skomplikowanych mechanizmów, które wymagają więcej czasu, aby być w pełni zrozumiałe, ale był w stanie zainstalować wieczystego generator prądu jako środek nadzwyczajny. Bryan pchnął Dr Boskonovitcha z drogi, gdy skierował się do drzwi. Kilku członków Manji Clan próbował go powstrzymać, ale został wyrzucony rozwalony na ziemię jako Bryan opuścił tajną bazę tyłu. Kilka dni później, Bryan dowiaduje się, że Król Turnieju Żelaznej Pięści Pięciu odbędzie się. Bryan postanawia wprowadzić, myśląc, że jako doskonały test jego świeżo zainstalowanego generatora wieczystego zasilania.

Tekken 6

Po dostaniu w swoje ręce wieczystego generatora, Fury Bryan postanowił wstąpić do Turnieju Króla Żelaznej Pięści 5 w celu badania jego efektywności. Jednak Yoshimitsu powtarzane wtrącanie utrudniony swoje testy i nadzieje odblokowania swoją ostateczną moc, bardzo frustrujące Bryan. Wkrótce Bryan rozpoczął niszcząc wszystko w zasięgu wzroku. Kierując wściekłości, wstąpił różnych bitew na całym świecie, zniszczenie budynków w gruzy. W tym czasie złapał zobaczył ogłoszenie Żelaznej Pięści Tournament 6. Uczucie to było lepiej dostosowane do jego szalonego apetytu, ruszył w jego kierunku.

Ciekawotski

  • Bryan Fury jest podobny do Pułkownika Volgina z gry Metal Gear Solid 3: Snake Eater.