FANDOM

Christie MonteiroEdytuj

Debiutuje w czwartej częsci gry. Wnuczka mistrza sztuki Capoeira, Ho Chi Myong'a oraz przyjaciółka (i jednoczesnie uczennica walki) Eddie'go Gordo.

Tekken 4Edytuj

Wnuczka mistrza sztuki Capoeira, Ho Chi Myong'a, Christie całe życie wychowywała się w Brazylii. Eddie Gordo - jej mentor - nauczył ją technik walk ze względu na wolę jej dziadka przed wyjsciem z więzienia.  W między czasie, Christie zżyła się z nim i pragnęła odnaleźć chłopaka, gdy tajemniczo zniknął. Wiedziała tylko, że chciał odnaleźć mordercę jego ojca. Co ciekawe - Christie nauczyła się całej techniki tylko dwa lata po zakończeniu III turnieju. Po zniknięciu Eddy'ego, dziewczyna postanowiła wystartować w IV turnieju, gdyż przed jego spotkaniem, chłopak brał udział w poprzedniej edycji zawodów.

Tekken 5Edytuj

Po IV turnieju, Christie nie udało się odnaleźć Eddy'ego. Powróciła do rodzinnej Brazylii, gdzie dowiedziała się o wypuszczeniu jej dziadka z więzienia. Szczęscie nie trwało długo - mężczyzna nie był już tym samym człowiekiem, co kiedys...był słaby. W szpitalu lekarze stwierdzili, iż starzec choruje na nieuleczalną chorobę, a najdłuższy czas, jaki może przeżyć, to jedynie szesć miesięcy. Jedyną szansą na uratowanie jego życia jest zaawansowana technologia, którą posiada tylko korporacja Mishima Zaibatsu. Christie słyszała o V turnieju. Postanowiła wystartować w nim i zdobyć srodki potrzebne do uratowania jej dziadka.

Tekken 6Edytuj

Gdy Christie nie udało się wygrać V turnieju, próbowała wraz z Eddy'm - którego spotkała podczas walk - znaleźć inny sposób na uratowanie jej dziadka. Nagle młody Gordo ponownie zaginął, a po jej powrocie z poszukiwań - nie było już starca. Dowiedziała się, iż został on wysłany do laboratorii Mishima Zaibatsu, z których rok temu próbowała wydobyć sprzęt potrzebny do operacji. Z czasem doszły informacje o Eddy'm, który ma z tym pewien związek. Chcąc odkryć, czym Gordo obecnie się zajmuje, wyrusza do japonii na VI turniej.