FANDOM

Combot

Pierwszy raz pojawił się w Tekken 4. Wrócił do Tekken Tag Tournament 2.

Tekken 4

Combot jest ogólnego przeznaczenia, humanoidalny robot, że Lee Chaolan wszedł w Czwarty Turniej Żelaznej Pięści jako część swojego programu, aby wygrać. Chaolan wszedł do samego turnieju używając after-ego, Lee Chaolan. Combot jest w przeciwieństwie do innych robotów humanoidalnych opracowanych do tej pory. Poza domyślnym zestawem funkcji motorycznych, potężny nauki funkcja AI pozwala jej doskonale naśladować każdy ludzki ruch przechwycony na jego tablic czujników mocy. Dzięki tej zdolności, Combot nadaje się do szerokiego spektrum zastosowań od opieki nad dziećmi, sprzątanie, sektora usług, a nawet służby wojskowej. Jednak to Combot to wyjątkowa wersja przystosowana do ręcznie do walki wręcz. W rzeczywistości, jej rozwój był w pośpiechu, tak aby mógł on być gotowy w czasie dla króla Turnieju Żelaznej Pięści 4. Plan Lee Chaolan miał mieć Combot zapamiętywać różne style walki, jak rozwijał się przez turniej. Jego głównym celem było stworzenie najpotężniejszego ręcznie do walki wręcz broń na świecie i wygrać Mishima Zaibatsu w tym samym czasie. Niestety, rozwój zespołu nie mieli wystarczająco dużo czasu, aby debugować Combot. W efekcie kilka błędów pozostał podsystemy pamięci, gdy rozpoczęła się na lodzie. Te błędy zapobiec Combot od naśladując porusza się od jednej osoby za każdym razem, gdy jest włączony.

On jest bossem w Tekken 4 gdy gra się Lee Chaolan.

A w Tekken Force jest bossem w pierwszej rundzie na koniec.

Zakończenie

Słowa "Combot wygrywa" pokazane są na ekranie, jak tłum krzyczy w podnieceniu. Ogrodzenie wokół areny idzie w dół. Jak Combot trwa w oklasków i emocji z tłumu, Lee przychodzi i gratuluje Combot. Następnie stwierdza, że ​​świat jest jego do wzięcia, jak on podchodzi dać Combot przytulić. Combot oczach błysk; chwyta Lee i zamiast przytulając go, Combot uderza go po pośladkach Lee i rzuca go gdzieś. Tłum nadal dopingować jak Combot robi kilka póz przed końcem.