FANDOM

Craig MardukEdytuj

Pierwszy raz został wprowadzony w Tekkenie 4 i wrócił do kolejnych wszystkich wydań. Jego przeciwnikiem jest King z nim cały czas walczy o wygranie na ringu. Zamordował w Tekkenie 4 Armor King, za co poszedł na 10 lat do więzienia. Został uwolniony po kaucji wpłaconej przez Kinga. Od Tekkena 6 lubi swojego dawnego przeciwnika King.

Tekken 4Edytuj

Niepokonany od czterech lat w obiegu zawodowego, Craig Marduk był kiedyś szanowanym i Vale Tudo wrestlerem. Jednak Craig został wydalony z profesjonalnych szeregach po związany z mniejszym skandalem. Gorzki przed jego rówieśników i społeczeństwa, gniew Craiga spożywane duszę. Pewnego dnia, Craig zaczął bójkę w barze w Arizonie i zabił przeciwnika w walce, którym okazał się Armor King. Skazany za zabójstwo drugiego stopnia, Craig został skazany na dziesięć lat w więzieniu stanowym. Dwa lata później, Craig został tajemniczo zwolniony z więzienia. Jakiś anonimowy "dobroczyńca" najwyraźniej opłacił liczne sądownictwa do zarządzenia zwolnienia Craiga. Koperta jest dostarczana do Craig wkrótce po jego wydaniu. Craig otwiera kopertę i znajduje w niej bilet lotniczy i artykuł o Turnieju Króla Żelaznej Pięści 4.

Zakończenie

Marduk jest postrzegany wspominając w ramach walki na arenie MMA. Wkrótce Jeff Slater, Vale Tudo aktualny mistrz przychodzi i stwierdza, że walczył z Mardukiem w przeszłości w pojedynkach. Choć oferuje Marduk uścisk dłoni, oferta jest ignorowana. On pyta Marduka, gdyby zapomniał, jak walczyć, i Jeff stwierdza, że ​​ich walka będzie "największą nieoficjalną walką stulecia", jak Marduk nie jest już mistrzem z powodu skandalu. Jak Marduk przygotowuje się do wyjścia, Jeff natychmiast zatrzymuje się i szydzi z niego, pytając, czy boi się, że straci zwycięstwo. Marduk natychmiast reaguje bijąc Jeff'a i depta nad nim, mówiąc: "Nie przejmuj się w górę."

Tekken 5Edytuj

Craig Marduk, Vale Tudo raz niepokonany wojownik. Nie można przyjąć jego stratę do Kinga w poprzednim turnieju, Marduk przekształcił się do broni ostatecznej. Pewnego dnia, Marduk w masce czarnego jaguara chciał, pokonać wszystkich w turnieju Vale Tudo na krwawą miazgę. "King! Jesteś następny!" Walka jest przełożona na Turniej Króla Żelaznej Pięści 5.

Zakończenie

Pewni dwaj bokserowie zaczynają walczyć. Nagle Marduk wchodzi na ring i pokonuje ich i sędziego. Marduk rozrywa linie łączące rogi ringu i krzyczy, że nie jeden może go pokonać. Steve Fox, który był na trybunach wstał ze złości chcąc go pokonać. Od tego momentu Marduk śmieje się do końca endingu.

Tekken 6Edytuj

Craig Marduk stoczył wyczerpującą walkę z Kingiem w The King of Iron Fist Tournament 5. Zwycięstwo i porażka umyka zarówno myśliwce, i pokonany, znaleźli przyjaźń na endingu w Tekkenie 5 podali sobie ręke.. Wracając do poczekalni, Craig został zaatakowany. Łowienie tylko przebłysk tyłu atakującego jak uciekł, Craig mógłby przysiąc, że wyglądał dokładnie jak ten, którego zabił kilka lat temu, Armor King. Postanowił nauczyć się prawdziwej tożsamości napastnika Craig określone z jego przyjacielem, przysięgłego Kinga, do udziału w Turnieju Króla Żelaznej Pięści 6.