FANDOM

Devil kazuya: Kazuya Mishima opętany nieznanymi siłami.

DebiutEdytuj

Po raz pierwszy został wprowadzony w Tekken jako ukryty kostium dla Kazuy'i i debiutuje jako grywalna postać w Tekken 2 wraz z jego move-set i służył jako końcowy boss. Devil rozstał się z Kazuy'ą po tym jak omalże nie zginął pod koniec Turnieju Króla Żelaznej Pięści 2. Scena w otwarciu Tekken 3, przedstawiająca tajemniczy znak na ramieniu Jin'a , który prowadzi do teorii, że Devil będzie chciał później posiąść ciało Jin'a, po zniknięciu matki Jun Kazama, która chroniła swoje dziecko 15 lat temu. W ostatnich grach, specjalnie Tekken Tag Tournament 2, Kazuya i Diabeł są traktowane jako jedno i to samo jeśli chodzi o grywalność i fabułę.

Tekken 1Edytuj

W wieku pięciu lat, Kazuya został wyrzucony z klifu przez jego ojca, Heihachi'ego. Kazuya przetrwał a po nim pojawia się Devil u którego budzi się moc, która znajduje się w nim, jego "devil gen".

Tekken 2Edytuj

Kazuya pokonał Heihachi'ego pod koniec Pierwszego Turnieju Żelaznej Pięści. Diabeł przez przekształcenie zakłada kontrolę nad Mishima Zaibatsu. Mishima Zaibatsu pod przewodnictwem Kazuy'i stała się jeszcze bardziej potężna z jego armii sięgających do wszystkich zakątków świata. Wkrótce po pozornej śmierci ojca, Kazuya znika w cieniu. Jednak pogłoski o jego ogromnej mocy i ciemnej strony, powoli zaczynają się rozprzestrzeniać na całym świecie. Dokładnie dwa lata po zakończeniu pierwszego Tekkena, wiadomość jest przekazywana z twierdzy Mishima Zaibatsu do agencji prasowych z całego świata, ogłaszając drugi turniej z nagrodą tysiąc razy więcej, niż z Tekkena 1.

Zakończenie

Devil stoi w lustrze ciemności. On wydaje blaskiem laseru przez dach, stojąc na szczycie wieżowca. Bierze lot w niebo ku pełni księżyca.

Ending (T2)Edytuj

Tekken 2 Devil Ending (Destruction)

Tekken 2 Devil Ending (Destruction)

Tekken Tag TournamentEdytuj

W tej wersji Devil Kazuya nie zawiera historii

Zakończenie

Na arenie Devil podchodzi do Jun Kazama, która jest nieprzytomna i leży na ziemi. Devil kuca, podnosi ją obiema rękami, i odlatuje.

Tekken Tag Tournament 2Edytuj

W tej wersji również Devil nie zawiera historii

Zakończenie

W upadłym Ogrodzie, Kazuya podnosi nieprzytomną Unknown ręką i przechodzi do podjęcia jej uprawnień. Powoli staje się objęty w tym samym szlamem widoczny w gruncie Poległym Ogrodzie i przekształca się w diabła (za pomocą wyglądu z krwawej zemsty). Ryczy głośno, powodując dużą falę uderzeniową, śmieje się sadystycznie i odlatuje.