FANDOM

Historia Edytuj

Tekken 2Edytuj

Doctor Bosconovitch został porwany przez Kazuya Mishima w okresie przygotowań do Turnieju Króla Żelaznej Pięści 2 i został zmuszony do pracy dla niego. Niektóre z wielu projektów obejmował stworzenie bio-broni Roger i Alex, jak również zakończenia Prototype Jack. Po ukończeniu zadania, a przed egzekucją, Doctor Bosconovitch zostaje uratowany przez przyjaciela Yoshimitsu.

Tekken 3Edytuj

Doctor Bosconovitch był czołowym naukowcem byłego ZSRR. W wieku lat 12, zaprojektował nowy typ rakiet balistycznych i natychmiast stał się sławny w świecie naukowym. Po utracie własnej córki, Alisa, Bosconovitch został robi badania na ludzkich zmartwychwstania i zimno snu maszyn. Przez tych doświadczeń, stał się aktywny w klonowanie i tworzenie androidów, takich jak Jack.

Bez poczucia dobra i zła, że ​​działa tylko jakoś ożywić Alisa.

Przed drugim turnieju Króla Żelaznej Pięści, został schwytany przez Kazuya Mishima i został zmuszony zrobić badania genetyczne odnoszące się do sztuk walki. Jednak był też w stanie stworzyć nowy typ maszyny zimnego snu. On jest odpowiedzialny za zapisywanie Yoshimitsu od śmierci i Bosconovitch sam został również ocalony od Mishima "przez Yoshimitsu.

Teraz Bosconovitch jest zainfekowany przez tajemniczą chorobę. Aby wyleczyć się i ożywić swoją córkę, potrzebuje krwi Ogre. On jest jedynym człowiekiem na świecie, który zna prawdę o tajemniczym bogiem walki w tym turnieju.

Zakończenie: Zielona substancja jest pokazana w słoiku o nazwie "Krew Ogre". Pokazano labolatoryjnego szczura w klatce. Doktor Bosconovich dokonuje badania krwi Ogre na szczura. Szczur zaczyna pić krew. Yoshimitsu i Doctor Bosconovitch odwracają głowy i patrzą na siebie. Po kilku sekundach, wracają do oglądania jak szczur pije krew Ogra. Szczur zaczyna patrzeć w ekran. Dramatyczna muzyka zaczyna grać. Yoshimitsu ucieka z budynku trzymając doktora Bosconovitcha pod jednym z jego ramion. Szczur, teraz gigantyczny, rozsadza budynek.

Tekken 4Edytuj

Doctor Bosconovitch pojawia się w Bryan filmiku końcowym Tekken 4. W to, że wyjaśnia Bryan, że będzie on teraz mechanicznie i pozwoli mu być całkowicie odrodzić się w nowym wcieleniu. Bryan leży na wznak w tabeli i Bosconovitch posiada urządzenie w kształcie pistoletu gazu do usypiania. Mówi mu słodkie sny, że wtryskuje gaz do Bryana. Przez cały czas mówi się w bardzo łagodnym tonem ojcowskiej i jest bardzo spokojny.

Tekken 5 Edytuj

Podczas włamania do Mishima Zaibatsu-tych sklepienie, Yoshimitsu znaleziono rannego Fury Bryan i przyprowadził go do doktora Bosconovitch. Bryan powierza lekarzowi dając mu "idealne" ciało. Jednak lekarz znaleziono ciało Bryana zbyt skomplikowane, a on zamiast zainstalowany wieczystego generator. Bryan przystąpił do ataku na lekarza, a także Manji Clan członków, którzy z nim byli. Zrobił przetrwać atak, ale został poważnie ranny. Kiedy Yoshimitsu przyjechał odwiedzić doktora Bosconovitch, odkrywa laboratorium w gruzach, a jego towarzysze żyje. Widząc to, Yoshimitsu poprzysiągł zemstę na Bryan, więc wszedł do turnieju King of Iron Fist 5.

Tekken Tag Tournament 2

Geniusz naukowca z Rosji, który specjalizuje się w wielu różnych dziedzinach. Po widoku na przekazywanie swojej córki kilkanście lat temu, zanurzył się w swojej pracy na regenerację i kriogenicznego snu. Jego doświadczenie z klonowania i robota inżynierii doprowadziły go do stworzenia linii robotów wojskowych, jednostek JACK. Idzie o swojej pracy z dbałości o to, co jest uważane za "dobre" lub "złe", dążąc tylko do ożywienia jego stracił córkę. Zawdzięcza swoje życie Yoshimitsu po tym jak został uratowany przez niego.