ElizaEdytuj

Eliza (エリザ Eriza?) jest ekskluzywną grywalną postacią w Tekken Revolution oraz Tekken 7. Została wybrana przez fanów podczas San Diego Comic Con po uzyskaniu miejsca w Top 3 w ankiecie postaci Tekken Revolution na oficjalnej stronie Tekken na Facebook. Stała się postacią grywalną w Tekken Revolution podczas aktualizacji 19 grudnia 2013 i 7 stycznia 2014. 

Biografia Edytuj

Eliza jest nieśmiertelną wampirzycą. Uważa się, że ma ponad 1000 lat, lecz tego nie wiadomo na pewno. Chcąc zrobić sobie drzemkę, weszła do trumny i niechcący spała 100 lat. Podczas jej snu nad jej miejscem odpoczynku rodzina Lili Rochefort wybudowała swoją rezydencję, pozostawiając ją uwięzioną. Nie jest w stanie kontrolować swojego schematu snu i może niespodziewanie zasnąć w każdej chwili.

Gameplay Edytuj

Eliza walczy w podobny sposób do Lili i Anny Williams, jej styl wywodzi się z dostojnego poruszania się i dewastujących kopnięć. Jednakże, podczas walki ma tendencję do spania na podłożu chrapiąc albo po prostu drzemiąc tak jak pokazano w jej trailerze. Tak jak Akuma, Eliza ma pociski, którymi może nawet trafić przeciwników leżących na podłodze. Również, jako wampir, może uszczuplić pasek zdrowia poprzez wysysanie krwi, jak można zauważyć jako część jej chwytu.

Podczas swojej Furii uziemia przeciwnika uderzeniem kolanem, uniesieniem swojego przeciwnika za pomocą fioletowo-czarnej energii podczas gdy absorbuje energię przeciwnika bijąc go oboma rękoma, by w końcu udeżyć jednym potężnym ciosem wciąż lewitującego przeciwnika.

Trivia Edytuj

Ogólne:

  • W notkach na temat postaci jest często nazywana seksowna wampirzyca.
    • Odnoszono się do niej również po prostu Wampirzyca, ale 11 grudnia 2013 nazwano ją Eliza.
    • Eliza jest zdrobnieniem od Elizabeth i oznacza "Moim Bogiem jest przysięga, wesołku".
  • Jej angielski głos brzmi jak kobieca wersja Bela Lugosi, który zagrał sławnego Hrabię Drakulę.
  • Sytuacja z Elizą jest podobna do Ingrid z Capcom'owego Street Fighter, jako że oboje są pierwszymi postaciami które najpierw pojawiły się poza kanoniczną serią gry trafiły do niej, odpowiednio do Tekken 7 i Street Fighter Alpha 3 MAX.

Tekken Revolution:

  • Za każdym razem, gdy napije się krwi przeciwnika, jej piersi wyraźnie się powiększają.
  • Elizę można odblokować po zebraniu 20,000 Pieczęci Krwi, które można wygrać w trybie online, Arcade albo w Mokujin. Po odblokowaniu jej następną rzeczą do zdobycia jest jej strój bikini (70,000 Pieczęci Krwi), następnie jej podstawowy strój z powiększonym biustem (kolejne 70,000 Pieczęci Krwi), a na koniec strój bikini z powiększonym biustem (kolejne 140,000 Pieczęci Krwi).
  • W trailerze można zauważyć jak śpi podczas intra i jednego z jej ruchów.
    • Jak widać w jej premierowym trailerze, Eliza jest narkoleptyczką.
    • Jednak jej umiejętności krótkiej drzemki przywracają jej trochę życia.
  • Tak jak Combot w Tekken 4, Eliza wymawia swoje imię gdy zostanie wybrana.

Tekken 7:

  • Jest jedyną postacią z Tekken'a, której mechanika stylu gry jest podobna do postaci gościnnych w Street Fighter, np. Akumy.
  • Niektóre z jej pocisków i ciosów podbródkowych są lekko podobne do Morrigan Aensland z serii Darkstalkers.