FANDOM

Emilie de RochefortEdytuj

"Proszę, nie mów mojemu ojcu." Lili to córka bardzo wpływowego biznesmena w Monako. Debiutuje w reedycji piątej części. Nie brakuje jej luksusów, lecz pozory delikatności tuszują jej niezwykłe umiejętności walki.

Tekken 5: Dark ResurrectionEdytuj

Cztery lata temu, Lili padła ofiarą porwania, w drodze do rodzinnej limuzyny. Już wtedy wykazywała ponad przeciętne umiejętności walki, pokonując przestępcę. Odkryła w sobie zamiłowanie do tego typu "rozrywki", niestety jej ojciec - jako pacyfista - nie życzył sobie, by jego córka tak się zachowywała. Lili udało się znaleźć wyjście z tej sytuacji. W tajemnicy przed ojcem "pożyczyła" prywatny samolot którym podróżowała pod przykrywką zrobienia sobie "wakacji" walcząc w turniejach organizowanych na całym świecie. Po jednym z pojedynków w okolicach San Francisco, Lili otrzymała zaproszenie od pokonanego przeciwnika. Długo nie myśląc, wzięła w nim udział. Zrobiła to głównie dla swojego ojca - Mishima Zaibatsu w przeszłości sprawiło mu wiele problemów finansowych, zatem nie dziwi fakt, iż Emilie chce się zemścić.

Etap 4 : Ganryu : Emilie przechodzi przez arenę Autumn Temple a za nią idzie Ganryu i pyta Lili Czy może spojrzeć na mapę którą on trzyma w ręce i czy wie co to za miejsce . Emilie patrzy na niego i dziwi się jakie ma brwi i mówi że ma takie jak jej ojciec i mówi że ona nie może... I że musi się skoncentrować póki nie pokona Mishimy . Po pokonaniu go Emilie mówi : Masz wielką bliznę na twarzy ale nie jesteś bardzo dobry i zaczyna się śmiać .

Tekken 6Edytuj

W tajemnicy przed ojcem, Lili wzięła udział w V turnieju, chcąc zemscić się na Mishima Zaibatsu. Przegrała walkę z Asuka Kazama, zatem została wyeliminowana. W Monako spotkała się ze złością ojca, który ukarał ją szlabanem. Lili od tej pory nie mogła trenować walk i wychodzić z domu. Ponownie pojawiły się problemy finansowe rodziny Rachefort. Ojciec Emilie zbankrutował i po uszy zagrzebany w pracy zupełnie stracił głowę. Lili nie mogła patrzeć na jego stan. By odzyskać pieniądze, bierze udział w VI turnieju. W między czasie chce pokonać swoją rywalkę Asuke Kazama . Zakończenie Asuka jedzie spóźniona do szkoły rowerem , gdy już wyjeżdża na główną drogę przejeżdża Lili w limuzynie . Asuka uderza o limuzynę , spada z roweru i krzyczy że przez Lili wypadł jej lunch . Lili wysiada i mówi do niej Znalazłam cię , Szkoda że to będzie krótkie spotkanie . A Asuka odpowiada : Zamknij się idiotko , przekroczyłaś linię ... Pokażę ci tylko to co się dzieje ...gdy ktoś bałagani jedzeniem . Po chwili obie dziewczyny zaczynają się bić . Sebastian (lokaj Lili ) wysiada z limuzyny i mówi : Ona błyskotliwie znajduje przyjaciół . Potem widać Emilie i Asuke jak w powietrzu się biją . A na koniec widać szczęśliwą Emilie .