FANDOM

Forest LawEdytuj

Został wprowadzony w Tekken 3 zastępując swojego ojca Marshalla Law'a. Przyjaźni się z Paulem Phoenix'em. Syn Marshalla Lawa. Nie występuje w Tekken 4, Tekken 5, Tekken 6, występuje jedynie w Tekken Tag Tournament, i w Tekken Tag Tournament 2.

CiekawostkiEdytuj

Można go ujrzeć w Tekkenie 1 podczas endingu Yoshimitsa jak jest jeszcze bardzo mały.

Co ciekawe jego imię po polsku to Las A jego imię i nazwisko prawdopodobnie Prawo Lasu.

Tekken 3Edytuj

Życie w cieniu swojego ojca ... dumny syn Marshall Law,  Forest Law trenuje w dojo swego ojca, aby osiągnąć sukces i wielkość prawniczej. Jako ojciec ochronnej, Marshall zabronił synowi z wpisaniem konkursy poza dojo. Długoletni przyjaciel Marshall'a, a zawodnik, Paul Phoenix, odwiedza raz na kilka miesięcy, aby sparować z Marshallem. Pewnego dnia, kiedy Paul przybył, Marshall został oddalony nadzorujący budowę nowego dojo. Paul podkreślał, że Law dołączyć do niego w niektórych ćwiczeń. Law spadł wiedząc, że jego ojciec nie aprobuje. Ale Paul nie weźmie bez odpowiedzi. Nieświadomy ograniczeń Marszałkowskich w walkach, Paul zasugerował, że przyłączenia Law'a  "The King Iron Fist Tournament 3". Paweł mówi Law'owi na pomysł, mówiąc mu, że jest lepszym zawodnikiem niż jego ojciec. Law wiedział, że jego ojciec będzie zły, ale on musiał udowodnić, że jest godny jednego dnia dziedziczy dojo. Marshall był wściekły, kiedy dowiedział się, co się stało. Dla niego to było jak gdyby jego syn został porwany.

ZakończenieEdytuj

Paul i Law przybyli na motocyklu do Dojo, a oni zaczynają rozciąganie przed treningiem. Później w trakcie sesji, Law wykonuje swój "nurek", jednak wkrótce potem huk słychać. Law wygląda jak w sprawie, to pokazuje, że zarówno Marshall i Paul'owi nie powiodło się w wykonywaniu ruchu do tyłu.