FANDOM

Opis postaciEdytuj

Jinpachi jest ojcem Heihachiego, dziadkiem Kazuyi i pradziadkiem Jina. Ma 108 lat jest wysoki i potwornie umięśniony. Jest łysy i posiada brodę zaczesaną do tyłu w górę podobnie jak jego syn tyle że z włosami na głowie.  posiada poszarpane spodnie oraz ogromny złoty naszyjnik i złote bransolety na nadgarstkach i na nogach. Oprócz tego ma białe pobrudzone szarfy. Jinpachi jest ostatnim przeciwnikiem z którym trzeba się zmierzyć by wygrać V turniej żelaznej pięści. Występuje także w Tekken Tag Tournament 2. Można grać nim w wersji na PS3 i na PSP przez wykorzystanie CWCHEAT.

V Turniej Żelaznej PięściEdytuj

Jinpachi przez 40 lat był przetrzymywany pod niewolą pod posiadłością wbrew swojej woli przez Heihachiego. W czasie wybuchu rezydencji Jinpachi zostaje uwolniony wraz z jego siłą gromadzoną przez wiele lat. Jinpachi traci kontrolę nad swoją mocą i organizuje V turniej żelaznej pięści.Jinpachi wake

Finałowa walkaEdytuj

Jinpachi zamienia się w czerwono-fioletowego demona z wielką paszczą na brzuchu i dziwną aurą. Bardzo ważne jest unikanie dziwnej kuli, która zabiera prawie całe HP. Jeżeli grasz Devil Jin'em walka z Jinpachi'm będzie łatwa jak spacer po parku.
Jinpachi devil

ENDINGEdytuj

W przypadku kiedy bohater przegra i podda się , Jinpachi zwycięży a jego moc powiększa się.

Wtedy jego ending tak będzie wyglądał:

Śmierć: Jinpachi porusza się i krzyczy, wije się z bólu, na chwilę przed rozpuszczeniem zamienia się w pył i znika.

Tekken 5 - Jinpachi Mishima death - HQ

Tekken 5 - Jinpachi Mishima death - HQ

Finał Transformacja: Jinpachi niestety mówi: "Wygląda na to, nikt nie był w stanie mnie powstrzymać." Jinpachi urania łzę, która pojawia się w postaci krwi. Kolce na plecach rosną dłużej, a skoki w ramionach również rosną dłużej. Jinpachi krzyczy na chwilę. Jinpachi powoduje ogromny wybuch. Jest pokazany strzał w kierunku nieba.. Czarny ekran jest wyświetlany, a słowa (w kolorze białym) pokazują: "Jinpachi przeszedł ostateczną transformację. Świat już nigdy nie będzie taki sam." Możesz odblokować ten film przez albo kup od wersji PSP lub dać Jinpachiemu wygrać w ostatniej rundzie i nie spróbować ponownie.