FANDOM

Julia ChangEdytuj

Zadebiutowała w trzeciej częsci, adopcyjna córka Michelle Chang - uczestniczki dwóch pierwszych turniejów. Studentka archeologii, pracująca nad badaniami na terenie swojego plemienia w Arizonie. Julia posiada także własne alter-ego - Jaycee - występujące w Tag Tournament 2.

Tekken 3Edytuj

Julia Chang straciła swoich biologicznych rodziców, gdy była dzieckiem. Po ich smierci udała się w okolice nikomu nieznanych ruin, gdzie odnalazła ją obywatelka jednego z tutejszych plemion, Michelle Chang. Kobieta przygarnęła ją i traktowała, jak własną córkę. Julia nauczyła się od niej chińskich sztuk walk, dzięki czemu stała się wspaniałą wojowniczką. Po ukończeniu 18 lat, z plemienia zaczęli znikać mistrzowie różnych technik walki. Julia poznała historię o Ogre - bogu walki żywiącemu się duszami najlepszych wojowników. Michelle postanawia opuscić plemię na jakis czas, by wyruszyć do Japonii i spytać Heichahi'ego, co wspólnego z tymi wydarzeniami ma jej wisiorek. Nie powróciła. Julia zaczęła mysleć, że Heichahi coś jej zrobił. Postanowiła wystartować w III turnieju, by zemscić się na nim.

Tekken 4Edytuj

Po III turnieju, Julia powróciła do studiowania archeologii na terenach swojego rodzinnego plemienia. Pewnego dnia odkryła, że zamieszkiwane przez nich tereny są w ekologicznym niebezpieczeństwie. Globalny ekosystem powoli słabnie, co oznacza, że w przeciągu najbliższych kilku lat cała flora całkowicie zniknie, pozostawiając po sobie jedynie pustynie. Julia postanawia uratować tereny w Arizonie, dlatego też opuszcza rodzinne plemie na rzecz rozpoczęcia badań w G-Corporation, by przywrócić ekosystem do życia. Gdy są one prawie skończone, niespodziewanie dane zostają wykradzione przez Mishima Zaibatsu, co uniemożliwa Julii dalsze badania. Dziewczyna słysząc o IV turnieju, postanawia wziąć w nim udział, by zdobyć odpowiednie dane.

Tekken 5Edytuj

Podczas IV turnieju, Julia chciała odebrać Mishima Zaibatsu dane potrzebne do jej badań nad przywróceniem ekosystemu w Arizonie. Gdy cel nie został osiągnięty, dziewczyna powróciła do rodzinnego domu, gdzie kontynuowała odpowiednie prace. Za każdym razem coś szło nie tak, jak chciała, co skutkowało zaczynaniem eksperymentów od nowa. By spełnić marzenie o regeneracji lasów Arizony, potrzebuje odpowiedniej technologii i danych. A takowe może zapewnić Mishima Zaibatsu. Julia otrzymała list z zaproszeniem na V turniej. Bez zastanawiania postanowiła wziąć w nim udział.

Tekken 6Edytuj

Po skończeniu badań w laboratorium w Japonii, Julia powróciła do rodzinnej Arizony na ostatnie rozmowy od- nośnie odnowienia ekosystemu tutejszych lasów. Na miejscu oprócz włascicieli tych ziem zastała także staruszkę, która twierdziła, iż potrafi komunikować się z duchami. Z jej pomocą, cel Julii był bliski osiągnięcia. Pewnego dnia kobieta przewidziała, iż Jin Kazama i Kazuya Mishima nie mogą ze sobą doprowadzić. W przeciwnym wypadku dojdzie do końca ludzkosci. Początkowo Julia niezbyt wierzyła w tą opowiesć, po jakims czasie jednak dowiedziała się o wojnie Mishima Zaibatsu z G-Corporation i o ogłoszeniu VI turnieju. Julia postanowiła nie doprowadzić do tego zdarzenia, zatem startuje w walkach.