FANDOM

Jun Kazama

"Czy chcesz przeciwstawić swój los?" Matka Jin'a Kazamy i była kochanka jednego z liderów Mishima Zaibatsu, Kazuyi podczas II turnieju. Ludzie przyjmują, iż została zamordowana przez Ogre - boga walki, pochłaniającego dusze najlepszych wojowników. Zadebiutowała w drugiej części gry, następnie widzieliśmy ją w dwóch edycjach Tag Tournament. W ostatniej tego typu częsci - jak się okazuje - przeżyła spotkanie z Ogre, lecz później jej duszę pochłonął demon w postaci wilka, przeobrażając Jun w jej alter-ego, zwane przez innych "Nieznaną".

Tekken 2Edytuj

Jun Kazama była jednym z członków japońskiej organizacji, która miała za zadanie chronić przyrodę. Sama postać wychowywała się na łonie natury. Mieszkając w małej wiosce o nazwie Yakushima, często odwiedzała pobliski las. Krewni nazywają ją "wybraną", zaś przyjaciele - "ładnym kwiatem". Jun jest posiadaczką niesamowitych zdolności - potrafiła wyczuć demony krążące zarówno w jej duszy, jak i duszy Kazuyi Mishima - właściciela korporacji Mishima Zaibatsu. Zadaniem dziewczyny jest pojmać lidera, który prowadzi badania na zwierzętach - ona sama chce w między czasie pozbyć się demonów w jego duszy.

Tekken 3Edytuj

Po II turnieju, w momencie smierci Kazuyi, do Jun przybył Devil (ang. Diabeł), który wczesniej podpisał z liderem Mishima Zaibatsu pewien pakt, by ten był potężniejszy. Nienarodzone dziecko Jun miało wpaść w ręce demona, który chciał przejąć nad nim kontrolę. Dziewczynie udało się udziec w góry. Dużo czasu spędzała w lasach, czekając na narodziny dziecka, którym okazał się chłopiec - Jin. Przez 15 lat, Jun uczyła syna "Sztuki Kazama" zainspirowanej karate, przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Gdy chłopak był nastolatkiem, młoda matka zaczęła odczuwać kolejne demoniczne moce. Pochodziły one od boga walki - Ogre - który żywił się duszami najlepszych wojowników. Jun przeczuwała, że wkrótce nawiedzi także ją. Opowiada Jin'owi historię rodziny Mishima oraz co ma zrobić, gdy Ogre pojawi się w ich życiu. Ma udać się do dziadka, heichahi'ego Mishima. Jej słowa okazały się prawdziwe - demon w dniu 15 urodzin Jin'a pojawił się na progu domu rodziny Kazama. Jun krzyczała do syna, by uciekał, ten jednak chciał walczyć z Ogre. Skończyło się to omdleniem. Po przebudzeniu chłopaka, po Jun nie było już sladu...Chłopak stwierdził, iż jego matka utraciła duszę i zmarła. W wizji Jin'a, nastolatek widział Ogre trzymającego głowę Jun. Postanowił zemscić się na nim.

Tag TournamentEdytuj

Po ostatnim starciu Jun z Ogre, dziewczyna w tajemniczych okolicznosciach zniknęła. Jin stwierdził, iż jej dusza została skradziona przez demona i postanowił wziąć udział w III turnieju, by zemscić się. Jak się okazuje - Jun przeżyła niebiezpieczne spotkanie. Sądząc, iż jest bezpieczna, ukrywała się w lesie, na łonie natury. Niestety stan psychiczny wojowniczki był słaby i podatny na...wszystko. Nie jest zatem zdziwieniem, iż dusza Jun została przejęta przez demona wilka. Przeobrażał on dziewczynę w bardziej mroczną i silniejszą wersję wspieraną przez siły zła. Jun jednak w dalszym ciągu pozostawała tą samą dobrą Jun i potrafiła w miarę panować nad niechcianymi mocami. Pragnęła zobaczyć się z synem. Stało się to po ostatecznej walce z "Nieznaną" w duszy Jun. 22-latka uratowała Jin'a od demonicznych mocy, niestety zanim ten zdążył się wybudzić, zniknęła.

Podczas drugich rozgrywek Tag Tournament, Jun wydawała się stracić władzę nad mocami "Nieznanej". W pierwszej postaci fizycznie przypominała zwyczajną dziewczynę. Psychicznie - była pod kontrolą demona wilka. Posiadała telekinetyczne moce, walczyła tym samym stylem, co za życia...Jednak zawsze mogła stracić kontrolę i przeobrazić się w "Nieznaną". Wtedy w niczym nie przypominała samej siebie. Ostatecznie Jun Kazama Zmarła . Wiemy to z endingu Unknown w Tekken Tag Tournament 2 . Demon wilka uderza w nieznaną i ta wpada do jeziora. W endingu widzimy jak Nieznana spada na dno jeziora gdy przybywa Angel znowu zmienia ją w dobrą Jun , ale dziewczyna spada dalej na dno i umiera .

WyglądEdytuj

Nie bez powodu ludzie nazywali Jun "ładnym kwiatem" - miała długie czarne włosy z grzywką i bladą, delikatną cerę. Początkowo ubierała się w białe ciuchy, zwykle letnie. Grzywkę lekko zakrywała tego samego koloru opaska. W TT2, Jun nosi biały dres z czarnymi elementami.