FANDOM

KunimitsuEdytuj

Zadebiutowała w pierwszej częsci, ostatni raz wystąpiła w drugiej. Należała do klanu Manji, którego przywódcą był inny uczestnik turnieju - Yoshimitsu. Pracowała, jako przestępca, prawdopodobnie stała się ofiarą Ogre przed III turniejem.

Tekken 1Edytuj

Kunimitsu należała niegdys do grupy przestępczej pod nazwą "Klan Manji" , w której dowodził jej rywal - Yoshimitsu. Z czasem zaczęła krasć dla własnych korzysci.  Bo wydaleniu z klanu, Kunimitsu od razu upatrzyła sobie nowy cel - skarb indian należący do Heichahi'ego oraz wisiorek Michelle Chang otwierający go. By zdobyć relikty, przystępuje do I turnieju.

Tekken 2Edytuj

Czując upokorzenie po porażce z rąk Yoshimitsu, Kunimitsu postanowiła "uciec" do swojego dziadka, od którego uczyła się posługiwania nożem. W między czasie dowiedziała się od niego, iż miecz posiadany przez jej rywala ma wielką wartosć. Starzec pragnie rozpocząć prace nad stworzeniem jego repliki, a do tego potrzebuje oryginału, który ma niewyobrażalną moc - włascicielem zawsze musi być lider klanu, tylko jego będzie słuchał. Kunimitsu przystępuje do II turnieju, by pokonać Yoshimitsu i odebrać mu miecz, który następnie wręczy dziadkowi będącemu na łożu smierci.

Zakończenie

Kunimitsu jest w lesie która trzyma miecz Yoshimitsu. Kunimitsu z miecza Yoshimitsu widać odbicie jej twarzy w sprawie miecza. Postanawia sprawdzić miecz przez cięcie kamienia w dwóch z nim. Kunimitsu z powodzeniem robi to i jest przedstawiona jako na plasterkach kamień spadający na ziemię.

Ciekawostki

- W Street Fighter X Tekken była widziana w tle podczas walki, co wyklucza jej śmierć.