FANDOM

Ling Xiaoyu

"Wygląda na to, że będziemy walczyć!" Zadebiutowała w III części gry, jako 16-letnia dziewczyna uwielbiająca parki rozrywki. Pochodzi z Chin, gdzie uczęszczała do Mishima High School. Przyjaźni się z głównym bohaterem większości części gry, Jin'em Kazamą. Dobrze nastawiona postać, uważana za najsłodszą w całym Tekken'ie.

Tekken 3Edytuj

Ling jako bardzo rozrywkowa dziewczyna, od najmłodszych lat uwielbiała zabawę w parkach rozrywki. Często odwiedzała je w dzieciństwie, dziś zaś marzy o wybudowaniu własnego - idealnego. Mimo pozorów, Ling zna się także na sztukach walki - utworzyła własną mieszankę, zwaną Hakke Ken. Pewnego dnia, Xiaoyu poznała kilka informacji o Mishima Zaibatsu - między innymi, że jest to jedna z największych korporacji swiata. Ling chce poznać jej własciciela, Heichahi'ego i poprosić go o pomoc w budowie parku. Miała wielkie szczęście, gdy podczas rodzinnych wakacji w Hong-Kongu udało jej się dostrzec jacht Mishima Zaibatsu w porcie. Na pokładzie, Ling pokonała masę ochroniarzy, imponując tym samym Heichahi'emu. Mężczyzna postanawia pomóc jej w budowie idealnego parku...jeżeli wygra III turniej.

Tekken 4Edytuj

Była najmłodszą uczennicą w akademi Mishima High School należącej do korporacjii Mishima Zaibatsu. Ling mimo dobrego ośrodka wykształcenia nie była szczęsliwa i chciała mieć swój prywatny cel w życiu. Pewnego nudnego dnia otrzymała e-mail'a od nieznanego nadawcy. W tajemniczej wiadomosci zawarte było ostrzeżenie przez Heichahi'm, który planuje zrobić cos złego Ling. Dziewczyna wprawdzie wysłała odpowiedź, jednak nadawca nie odpowiedział. Ling podejrzewała, że to może być jej dobry przyjaciel - Jin Kazama - po którym ślad zaginął po III turnieju. Przystępuje do czwartej edycji, by móc odnaleźć Jin'a i dowiedzieć się, o co chodzi z grożącym jej niebezpieczeństwem ze strony Heichahi'ego.

Tekken 5Edytuj

Xiaoyu wreszcie odkryła, jaką misję musi wypełnić w swoim życiu - uratować rodzinę Mishima. Poznała ich historię dzięki Yoshimitsu, który był także tajemniczym nadawcą. Ling przyjęła, że rodzina zaczęła wojnę jeszcze przez turniejami - gdy Heichahi wrzucił syna, Kazuyę w przepasć, gdy ten był dzieckiem. Gdy Ling usłyszała o śmierci starca, była załamana i chciała cofnąć czas, by nie dopuscić do tragedii Mishima. Pewnego dnia poznaje naukowca, który może wybudować dla niej maszynę czasu. Xiaoyu nie zastanawia się długo i przystępuje do V turnieju, by zdobyć pieniądze na budowę urządzenia i ratunek rodziny Jin'a.

Tekken 6Edytuj

Wprawdzie Ling nie udało się wygrać turnieju i zdobyć funduszy na budowę maszyny czasu, lecz mimo to cieszyła się, gdyż Heichahi wciąż żyje. Niestety ten moment nie trwa długo - Jin planuje pozbyć się dziadka raz na zawsze. Ling próbowała skontaktować się z nim, niestety ochrona Mishima Zaibatsu nie pozwala na to. Dziewczyna wstępuje do VI turnieju, by przekonać Jin'a do zmiany decyzji. Chce także uratować jego duszę od zła, które opanowało go niemalże całego.