FANDOM

Marshall LawEdytuj

Zadebiutował w pierwszej częsci, jest postacią opartą na Bruce Lee. Własciciel restauracji w San Francisco i nauczyciel we własnym dojo. Przyjaźni się z Paulem Phoenix'em i ma syna Forrest'a (zastępującego go w III częsci).

Tekken 1Edytuj

Własciciel małej restauracji w chińskiej dzielnicy San Francisco, Marshall Law prócz talentu do gotowania, ma także talent do walk. Marzy o założeniu własnego dojo, w którym będzie mógł przekazać swoje nauki technik młodszemu pokoleniu. By zdobyć pieniądze potrzebne na jego wybudowanie i reklamę, bierze udział w I turnieju.

Tekken 2Edytuj

Z pomocą jego zaufanego przyjaciela - Paul'a Phoenix'a - oraz tych pieniędzy, które zdobył podczas I turnieju, Marshall wybudował małą szkółkę sztuk walki. W dalszym ciągu pracował nad popularnoscią jego restauracji. Pewnego dnia, Law dowiedział się o napadzie na jego szkółkę - wszystko zostało niamalże zniszczone, a uczniowie pobici. Sprawcą był niejaki Baek - mistrz Tae Kwon Do. Marshall zgłosił się do II turnieju, by zemscić się i odbudować reputację dojo.

Tekken 3Edytuj

Marshall nie jest grywalną postacią w tej częsci. Po odkryciu pracy Baek'a w konkurencyjnym dojo, Law chciał zemscić się podczas II turnieju. Zarówno tam, jak i po nim nie mógł go dopasć. Wkrótce po tym usłyszał o tajemniczych zniknięciach kilkora wojowników, z którymi konkurował dziewiętnascie lat temu. Marshall zaczął bać się o swojego syna, Forrest'a, który zdąrzył poznać jego styl walki. Zabronił mu udziału w III turnieju, by nie skończył tak, jak inni uczestnicy (ofiary Ogre).

Tekken 4Edytuj

Początkowo życie Marshall'a układało się w najlepsze. Dojo osiągnęło sukces, restauracja także była coraz popularniejsza. Pewnego dnia przez wojnę z konkurencją, chińska knajpka zbankrutowała, przez co Law musiał ją zamknąć. Popadł w nałóg alkoholowy i stracił kondycję. Pewnego dnia dowiedział się o IV turnieju. Natychmiast wziął się za siebie i doszedł do dawnej formy. By odzyskać pieniądze na restaurację, zgłosił się do udziału w nim.

Tekken 5Edytuj

Gdy Marshall'owi nie udało się wygrać turnieju, postanowił po opuszczeniu Japonii rozpocząć pracę w jednej z najsłynniejszych chińskich restauracji, by zdobyć pieniądze potrzebne na utrzymanie rodziny. Pewnego dnia dowiedział się o wypadku motocyklowym Paula Phoenix'a i jego syna, Forrest'a. Marshall, potrzebując funduszy na straty wyrządzone przez nich i pobyt młodego Law'a w szpitalu, wziął udział w V turnieju.

Tekken 6Edytuj

Marshall pracował nielegalnie w restauracji w Japonii, by zdobyć potrzebne fundusze. Wówczas został deportowany do Ameryki. Czasu coraz mniej, a pieniędzy na zapłatę szkód wciąż brak. Paul przekonał go i innego boksera - Steve'a Fox'a - do założenia zespołu walk, by zwiększyć szanse na wygraną w turnieju.

Ciekawostki Edytuj

  • Marshall z wyglądu troche przypomina Bruce'a Lee.