FANDOM

Michelle ChangEdytuj

Zadebiutowała w pierwszej częsci, wystąpiła tylko w dwóch (nie licząc Tag Tournament). Adopcyjna matka Julii Chang. Nie wiadomo, co później stało się z jej postacią - czy żyje, czy też została zlikfidowana przez Heichahi'ego lub Ogre.

Tekken 1Edytuj

Michelle Chang jest studentką archeologii o korzeniach chińskich i indiańskich.  Mieszka w plemionach w Arizonie, gdzie prowadzi normalne życie z rodziną. Pewnego dnia jej ojciec został powołany do odnalezienia starożytnego arfetaktu indian przez własciciela Mishima Zaibatsu, Heichahi'ego. Mężczyzna długo nie wracał. Gdy Michelle skończyła 18 lat, matka wyjawiła jej prawdę - jej ojciec został zamordowany przez Mishimę.  W porywie zemsty, panna Chang bierze udział  w turnieju.

Tekken 2Edytuj

Gdy ojciec Michelle został zamordowany przez Heichahi'ego, dziewczyna wstąpiła w poszukiwaniu zemsty do I turnieju. Nie udało jej się dokonać celu, na dodatek wciąż nie wiedziała, czym jest tajemniczy skarb indian, na którym tak Mishimie zależy. Wkrótce po tym, Michelle powróciła do rodzinnego plemienia. Dwa lata później Heichahi uprowadził jej matkę, chcąc informacji na temat skarbu. Panna Chang, by ją ratować, opuszcza dom i bierze udział w II turnieju.

Tekken 3Edytuj

Michelle nie jest grywalną postacią w tej częsci gry. Po II turnieju, dziewczyna powróciła do plemienia. W między czasie, badała nieznane ruiny, w których pewnego dnia znalazła małą dziewczynkę. Nadała jej imię Julia i traktowała ją, jak własne dziecko. Nauczyła ją także sztuk walki i starała się odkryć, do czego Heichahi'emu potrzebny był jej wisiorek przekazywany z pokolenia na pokolenie. Dowiedziała się, iż jest on "kluczem" do uwolnienia boga walki - Ogre - który pochłania dusze najlepszych wojowników. Michelle chciała porozmawiać o tym z Heichahi'm, zatem wyruszyła do Japonii...i nie wróciła. Julia - już jako osiemnastolatka - wystąpiła w III turnieju, by zemscić się na Heichahi'm. Nie wiadomo, jakie były losy Michelle. Pojawiła się osłabiona w końcowym filmiku Julii bardzo osłabiona, co oznacza, że musiała stoczyć wczesniej pojedynek z Ogre.