FANDOM

Miguel Caballero RojoEdytuj

Zadebiutował w VI częsci, jedna z nowszych postaci w serii. Pierwszy obywatel Hiszpanii wśród wszystkich bohaterów gry.

Tekken 6Edytuj

Przez całe życie, Miguel uważany był za "czarną owcę"  swojej rodziny. Nie utrzymywał bliskich kontaktów z rodzicami, wolał życie w samotnosci. Jedyną osobą, którą kochał była jego młodsza siostra. Od piętnastego roku życia mieszka poza domem, u znajomego. Względem siostry był nadopiekuńczy, co doprowadziło do próby zabójstwa jej narzeczonego. Kilka miesięcy później, w dniu slubu, Miguel obserwuje wydarzenie na zewnątrz koscioła, by uniknąć spotkania z rodziną. Nagle doszło do tajemniczego nalotu samolotów, które zaatakowały budynek. Wtedy zamordowano jego siostrę. Mężczyzna dowiedział się, iż stoi za tym Jin Kazama, nowy lider Mishima Zaibatsu. Postanowił zemscić się na nim, zatem przystąpił do VI turnieju.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego styl walki to brutalne używanie siły co znaczy że nie licząc stylu walki robotów Jack, Miguel jest jedynym człowiekiem nie mającym stylu walki (Namco nie podało stylu Miguela.)
  • Z hiszpańskiego "Caballero" oznacza "dżentelmen" a ""Rojo" "Czerwony"