FANDOM

Opis postaciEdytuj

Pierwszy raz mokujin został wprowadzony w Tekken 3, i powracał w kolejnych czesciach oprócz Tekken 4. Mokujin nie ma własnego stylu, zamiast tego "naśladuje" style innych postaci. Owiany jest tajemnicą, wiadomo tylko, iż został stworzony do walki ze złem i nadprzyrodzonymi siłami.

WystępowanieEdytuj

Tekken 3

Tekken Tag Tournament

Tekken 5

Tekken Tag Tournament 2

Tekken 3Edytuj

Mokujin T3

Mokujin w tekken 3

PROLOG

Mokujin jest manekinem wykonanym z dwutysięcznego dębu. Był on trzymany w muzeum przez bardzo długi czas , ale gdy bóg walki Ogre został przebudzony, Mokujin zyskał własną świadomość i zaczął działać na własną rękę.

EPILOG Mokujin dostał w podbródek od żeńskiej wersji Mokujin'a, później widać jak napełnia wiadra wodą z rzeki. Wracając znad potoku natrafił na małe wersje Mokujin'a , które grały w wersję arcade Tekken 3 , Mokujin przyłączył sie do nich pokonując rundę za rundą swoją żeńską wersję.

Tekken 5Edytuj

Mokujin T5

Prolog

Mokujin był drewnianym manekinem używanem do nauki adeptów sztuk walki.Gdy Ogre został pokonany przez Jina Kazamę w trzecim turnieju żelaznej pięści, Mokujin przestał się ruszać, lecz kiedy wrócił do muzeum wydawał się być uśmiechnięty.

Epilog

Mokujin pokonał Jinpachi'ego,a następnie spada na ziemię pozostając w bezruchu, można zauważyć liść wyrastający z jego nosa.

galeriaEdytuj

Tekken 3 Mokujin - Uppercut

Tekken 3 Mokujin - Uppercut

Tekken Tag Tournament - Mokujin Ending

Tekken Tag Tournament - Mokujin Ending

Tekken 5 Mokujin Interludes

Tekken 5 Mokujin Interludes

Tekken 5 Mokujin Prologue and Epilogue

Tekken 5 Mokujin Prologue and Epilogue

Tekken 6 - Mokujin Trailer

Tekken 6 - Mokujin Trailer

Tekken 6 Mokujin ending

Tekken 6 Mokujin ending

Tekken Tag Tournament 2 - Mokujin's Ending Movie