NANCY-MI847JEdytuj

Nancy-MI847J (zazwyczaj skrócone do zaledwie "Nancy") jest szefem bonusowym przeciwnikiem w Tekken 6 oraz Tekken 6: Bloodline Rebelion. Pojawił się on w trybie "Arcade" na Scenie 7 pod tytułem "Extra Round".

Nancy-MI847J jest to olbrzymi robot (Większy od Azazela), który posiada ogromną ilość zdrowia. Zawodnik przechodzi do walki z sub-bossem Jin Kazama, czy wygrasz, czy przegrasz podczas walki to jednak przegrana nie daje żadnych bonusów. To nie jest w stanie blokować ataki, ale może zaatakować, gdy jest trafiony. Nie można też juggled. Nancy-MI847J nie może być zaskoczony, lub od tyłu podniesiony, lub powalony, ze względu na jego wielkość. Jednakże, w przypadku otrzymania zbyt dużo uszkodzeń, będzie ogłuszony i zacznie się palić ten robot Nancy-MI847J jest opcja grywalna postać w premii  w trybie "Millennium Tower".

Jego regularne ataki polegają na użyciu rzeczy takie jak pociski, karabiny maszynowe, i laserów które potrafią nawet przebić podłogę na arenie. Posiada również możliwość przedłużenia jego szyji i używać lasera wyciąć koło do podłogi, co sprawia, że część podłogi znika. Jeśli przeciwnik stoi w tym otworze wypalony przez laser tego robota, zawodnik będzie spadać przez otwór i utraci natychmiast życie. Można tego uniknąć tylko poprzez ominięcię lub skok. Otwory te w końcu mogą przywrócić się w miarę postępu bitwy. Można go również obracać wokół jego ciała, uderzając swojego przeciwnika z jego ramion przędzalniczych, podobnej do "Tornado Cutter" (SS +1 +2) przenieść że Prototype Jack  miał w Tekken Tag Tournament , choć z lepszym zasięgu. Posiada również kilka ruchów.

Kiedy Nancy-MI847J zostanie pokonany, zacznie działać prawidłowo, a małe wybuchy zaczną pojawiać się na jego ciele. Wkrótce potem, to zniknie z ekranu. Po tym, postać gracza będzie wykonywała jeden z ich animacji zwycięstwa.

Walka z Nancy-MI847J trwa tylko jedną rundę, niezależnie od ustawienia rundy. Nancy nie może zostać pokonany przez Time Out. Czas jest nastawiony na 99 sekund. Jeśli nastąpi Time Out (niezależnie od tego, czy Twój pasek zdrowia jest wyższy lub niższy niż posiada go Nancy-MI847J), automatycznie przegrywasz. Wysokość premii za pokonanie go zależy od ilości czasu i zdrowia, gdy się go pokona. Maksymalna kwota wynosi do 1000G w wersji Arcade. Nagrodą za pokonanie Nancy-MI847J w wersjach konsolowych jest maksymalnie 50.000 G. Nancy-MI847J, jak Azazel, nie posiada oficjalnego zakończenia w Tekken 6.

Obecnie, Nancy-MI847J jest jednym z robotów który być opisywany w serii Tekken, inni są roboty Jack, Combot,  Alisa Bosconovitch Jeśli się z nim przegra nie dostanie się żadnego punktu.

Nancy może być grywalną postacią w wersji na PSP Tekken 6 przy użyciu cheatów.

Tekken 6Edytuj

Nancy-MI847J jest niemożliwy za pomocą konwencjonalnych metod, ale jest opcja grywalną postacią w premii Scenario Campaigh w trybie "Millennium Tower" etapie.