FANDOM

PandaEdytuj

Zwierzak domowy Ling Xiaoyu - Panda - debiutuje, podobnie jak jego włascicielka w trzeciej częsci. Pilnuje, by Ling nie stało się nic złego, jednoczesnie ona traktuje go, jak "najlepszego przyjaciela".

Tekken 3Edytuj

180px-KumVSpanT3

Kuma vs Panda

Obrońca Ling Xiaoyu, Panda towarzyszy włascicielce na prawie każdym kroku. Gdy dziewczyna zdecydowała się na udział w turnieju, postanowiła przeniesć się do Mishima Industrial College, której włascicielem był lider potężnej korporacji - Mishima Zaibatsu. Chodzi o Heichahi'ego, który wczesniej zaprosił Xiaoyu do udziału w walkach. Gdy nastolatka znalazła się w Japonii, starzec nauczył Pandę, tzw. "Kuma Style", który umie także osobisty "pupil" Heichahi'ego, Kuma. Panda Ling opanowała niedźwiedzią sztukę walki. Do III turnieju przystąpiła, by chronić Xiaoyu przed wszelkim niebezpieczeństwem.

Tekken 4Edytuj

Panda-bg1

Panda w Tekken 4

Gdy III turniej dobiegł końca, Ling powróciła z Pandą do rodzinnych Chin, by kontynuować naukę w Mishima High School. Wówczas zwierzę trenowało wraz z włascicielką sztuki walki. Jednoczesnie starała się dowiedzieć, co stało się z Kumą - niedźwiedzim "pupilem" Heichahi'ego, który po rozgrywkach tajemniczo zniknął. Tego nie dowiedziała się nigdy. Minęły dwa lata. Ling dowiaduje się poprzez tajemniczy e-mail o ogłoszeniu IV turnieju. Mysląc, że jest on od jej dawno zaginionego przyjaciela, postanawia odszukać go podczas tego wydarzenia. Panda ponownie wyrusza z Ling do Japonii, by chronić dziewczynę.

Tekken 5Edytuj

Panda-t5-art

Panda w Tekken 5

Po wydarzeniach z IV turnieju, Ling powróciła smutna do domu. Nie mogła uwierzyć w smierć Heichahi'ego. Panda próbowała pocieszyć dziewczynę, lecz na próżno. Pomyslała, że może jej pomóc Jin - bliski przyjaciel Ling, który także brał udział w IV turnieju. Próbowała go odnaleźć, niestety bez skutecznie. Chłopak przepadł bez sladu. Pewnego dnia Ling powiadomiła Pandę o...V turnieju. Poprosiła ją o pomoc, zatem Panda ponownie bierze udział, jako jej ochrona.

Tekken 6Edytuj

W trakcie V turnieju, Ling próbowała zwyciężyć, by zdobyć potrzebną
Tekken 6

Panda w Tekken 6

technologię na wybudowanie maszyny czasu do zakończenia złych losów rodziny Mishima, by nie doprowadzić, m.in. do smierci Heichahi'ego. Po odkryciu, iż starzec wciąż żyje, dziewczyna wraz z Pandą zrezygnowała z dalszego udziału w turnieju. Zwierzę było szczęsliwe, gdyż wreszcie zakończyła się wieczna walka. Niestety spokój ten zakończyło ogłoszenie wojny przez Mishima Zaibatsu. Ling - chcąc przekonać Jin'a do zmiany zdania - startuje w VI turnieju. Panda ponownie zostaje jej ochroniarzem, tym razem jej intencje nie są do końca szczere.
7be36ecabc 69591182 u