FANDOM

Prototype JackEdytuj

Prototype Jack lub P. Jack na krótko, został wprowadzony do Tekkena , i wrócił do Tekken 2, Prototype Jack był także w Tekken Tag Tournament oraz Tekken Tag Tournament 2. Prototype Jack jest rywalem Jacka w Tekkenie 1 i rywalem Jack-2 w Tekken 2 . On został pokonany przez Jacka 2 w 2. turnieju.

Tekken 1Edytuj

180px-PJackT1

P.Jack w Tekken 1

Prototyp dla Jacka, opracowany przez Rosję. Ponieważ to był tylko etap w produkcji, skóra została usunięta. Prototype Jack (lub P. Jack, w skrócie) został zbudowany tylko do władzy, więc jego pojemność i moc znacznie przewyższa skompletowanego Jacka. Sponsorem turnieju, Heihachi Mishima , wprowadził P. Jacka do konkursu, aby zmierzyć się z nim.

P. Jack nie ma własnego zakończenia w Tekken 1.

Tekken 2Edytuj

P-jack

P.Jack w Tekken 2

Po pierwszym turnieju wojny, pozostałości pierwszej jednostki (prototypu modelu Jacka pierwszego etapu ostatecznego modelu Jack) zostały prawie zniszczone szalejące zdolności bojowych przez Jacka. Po reaktywacji, P. Jack skarżył się, że jego alter-ego otrzymał remont, i powtórzył swój zarzut, dopóki jego paliwa zabrakło. Teraz odpoczywa w Kazuya Mishima laboratorium, P. Jack pozostał nietknięty przez kilka miesięcy przed powrotem się dopływ paliwa ponownie go i ponownie zaczął ją stale prośby o nowy wygląd. Na wyciszenie go, Kazuya dał jego złapanego naukowca ( Doktor Bosconovitch) zadanie przebudowy robota. Z chytrym zmianem pamięci, doktor zdołał przekonać P. Jacka, że jego nowe ciało dało mu doskonałą ochronę do Jacka, mimo że jest tylko kapelusz i okulary. Kazuya jest obecnie goading P. Jacka żądał więcej zaprogramowanych manewrów w czasie dla króla Turnieju Żelaznej Pięści. 2. Po powtórzył jego ruchy walczą i więcej (do tego stopnia, krtani P. Jacka że lekarz odłączy), P. Jacka teraz czuje się jego kolejny spotkanie z Jackiem będzie miał dużo innego wniosku.

Zakończenie

P. Jack idzie prosto drogą następnie odlatuje do nieba. Widać potem 3 śrubki na ziemi.

Tekken Tag TournamentEdytuj

P.jack nie ma historii w tej serii

Zakończenie

Prototype Jack i Gun Jack patrzą się na siebie, stojąc blisko siebie. Zarówno pochylić głowy. Oni obrócili się nieznacznie, umieścić swoje ręce w powietrze, a następnie lecą prosto w powietrze. Zakończenie to ma miejsce w Paul Phoenix jest Tekken Tag Tournament etapie.

Tekken Tag Tournament 2

Wersja prototyp opracowany w Rosji Jack. Po zapoznaniu się z uaktualnień Jacka, P-Jack o uaktualnienie z dr Bosconovitch, jak również. Dr Bosconovitch spełnione poprzez dodanie funkcji obracania do kończyn P-Jacka, a także możliwości lotu. P-Jack lubi okulary, a one stały się jego znakiem firmowym.

Zakończenie

P-Jack widział wprowadzając nadzór stworzenie gigantycznego modelu siebie. Po głowie jest dołączony idzie do maszyny i instruuje innych opuszczając gdy przygotowuje się do lotu. Później jako model leci do P-Jack wydaje posiadania olbrzyma śrubę, która miała być dodany w gigantycznym modelu. Późniejsze modele latające eksplodują w powietrzu..