FANDOM

"Do zobaczenia w piekle" , "rin kyo toh sha kai jin retsu zai zen" , "To tylko biznes nie bierz tego do siebie" , "Wznawianie misji"

Opis postaciEdytuj

Raven: Agent pod pseudonimem "Raven"(Ang.kruk). Czarnoskóry wojownik wyspecjalizowany w sztuce walki ninjitsu, ma krótkie perłowo białe włosy oraz na twarzy bliznę w kształcie "X". Został wprowadzony w Tekken 5 i powrócił do Tekken 6 i Tekken Tag Tournament 2, Nie występuje w Tekkenie 7.

INTRO

Raven Observing

W intro widać Raven'a stojącego nad przepaścią, spogląda on na palący się budynek w którym walczą Heihachi oraz Kazuya przeciwko robotom z serii Jack-5, po tym jak Kazuya Mishima zdradził swojego ojca i uciekł z budynku, roboty wskoczyły na Ojca i unieszkodliwiły go przez bombę schowaną w głowie jednego z robotów. Raven widział całe zajście i przekazał to do organizacji mówiąc "Heihachi Mishima is dead". Krótko po tym przypadkowy robot chciał złapać Raven'a , ale został efektownie przecięty w kształcie litery "X".

V Turniej Żelaznej PieściEdytuj

TEKKEN 5 INTRO

TEKKEN 5 INTRO

INTRO

Z uwagi na swój bezlitosny charakter i umiejętności został wyznaczony przez nieznaną organizację do misji polegającej na śledzeniu relacji pomiędzy Mishima Zaibatsu a Korporacją G. Raven wstąpił do turnieju żelaznej pięści by na bieżąco przekazywać informacje i śledzić perypetia turnieju.

Przerywnik

Etap 8, Heihachi Mishima : Raven jest w szoku widząc Heihachi'ego w turnieju. Heihachi przed walką wyjaśnia swoje przetrwanie eksplozji. Raven kontaktuje się ze swoimi przełożonymi, którzy dają mu rozkaz, aby pokonać Heihachi. Po pokonaniu przeciwnika Raven dostaję nowy rozkaz by wyeliminować sponsora turnieju w finałowej walce.

Finałowa walkaEdytuj

Finałowa runda, Jinpachi Mishima : Raven widząc pierwszy raz finałowego przeciwnika nie spodziewał się, że będzie walczył z człowiekiem opanowanym nieznaną mocą, która niesamowicie zmieniła jego wygląd oraz dodała nadludzkie umiejętności.

Tekken V endingEdytuj

Tekken 5 Raven Ending

Tekken 5 Raven Ending

ENDING

Raven pokonał Jinpachi Mishima który rozpada się w pył. Raven uruchamia słuchawkę i mówi: "Misja zakończona. Wracam do bazy głównej." Następnie Raven efektownie wspina się na szczyt skał i zeskakuje na myśliwiec, który odlatuje w nieznane miejsce.

Tekken 6Edytuj

Po zakończeniu piątego Turnieju żelaznej pięści, Raven napotkał Heihachi'ego, który jak się okazało przeżył . Przed rozpoczęciem walki, Raven dostał nowe rozkazy by opuścić walkę i wrócić do głównej bazy.

Po tym zdarzeniu wzrósł konflikt między korporacjami Mishima Zaibatsu a G Corporation. W celu zapobieganiu dalszej eskalacji konfliktu, Raven został ponownie wyznaczony do śledzenia losów korporacji Mishima Zaibatsu.

Tekken VI ending (zakończenie)Edytuj

Raven przechodzi do ofensywy by przechwycić martwe ciało Azazel'a, zeskakując z myśliwca rzuca swój shuriken, który dewastuje kolumny dając dywersję po to by Raven mógł wyciągnąć z ciała tajemniczy kulisty obiekt. Dragunov strzela do Agenta, jednak Raven użył swojej zdolności iluzji by odskoczyć w górę i ewakuować się na grzbiecie myśliwca.
Tekken 6 Raven Ending

Tekken 6 Raven Ending