FANDOM

Robert Richards (Bob)

Pierwszy raz został wprowadzony w Tekken 6. Jego styl walki jest Freestyle Karate. Bob ma wavedash styl Mishima. Bob porusza składa się głównie z akrobatycznych ruchów, takich jak stwardnienie przędzenia i przemian kombinacje ciosów, kopnięć i kontroli ciała.

Tekken 6

Bob-t6-hd

Bob w Tekken 6

Historia

Bob był zawsze bardzo poważny o swoim treningu. Został okrzyknięty mistrzem sztuk walki od najmłodszych lat, a on zdobył wielu fanów z jego rzeźbionego ciała i dobrego wyglądu. Jednak nie mógł pokonać przeciwników, którzy mieli większe od niego siłe. Zniknął ze sceny sztuk walki i poświęcił się specjalnym reżimie treningowym, że wzrosła jego moc i wagę przy zachowaniu jego agility. Kilka lat w odosobnieniu, Bob wrócił do świata walczącego odmienionym człowiekiem. Ci, którzy znają Bob byli zdumieni jego transformacji. Jego przystojny wygląd zniknęły i zdobył nieproporcjonalnie dużo wagi. Bob nie zwracał uwagi na jego krytyków, i oparła się na korzyściach płynących z treningu: szybkość, siłę i masę nieustępliwy. Zdecydował, że jest gotowy do powrotu do konkurencji; wstąpił w Szóstym Turnieju Żelaznej Pięści, ponownie przetestować swoje umiejętności sztuk walki.

Zakończenie Po wygraniu turnieju, Bob stał się sensacją. Został pokazany w telewizji i na rozmowy z czasopism. Nieświadomy tego, Bob staje się cieńszy. Waży się, obracając się ważyć 150 funtów - stracił na wadze, nawet nie wiedząc o tym. Krzyczy w frustrację, wali głową w ścianę, i robi wielką dziurę. Następnie jest on pokazany na podłodze leżąc.

Tekken Tag Tournament 2

Historia

Opisywany jako mistrz sztuk walki, Bob był rzeźbionae ciało i przystojna twarz zyskał wielu fanów. Jednak nie mógł wygrać z większymi przeciwnikami, więc zniknął na scenie sztuk walki, aby realizować swoje schematu zwiększenie siły i masy przy zachowaniu sprawności. Po kilku latach, Bob wrócił, i tych, którzy go znali, byli zdegustowani jego transformacji. Jednak Bob ignorowany był ich osądów wygląd, i był bardzo dumny, że osiągnął doskonałe połączenie szybkości, siły i masy ciała.

Zakończenie

Podczas gdy Bob idzie na ulicy odnajduje grupę bandytów atakujących małe dzieci do oddania swoich pieniędzy. Potem biegnie w stroju superbohatera i staje przed bandytami krzycząc "Prędkość i waga!". Bandyci jednak nie wydają się zagrożoni przez niego, a jeden z nich nawet nazywa go znak drogowy. Bob jednak ratuje dzieci i pokonuje wszystkich czterech bandytów przy niewielkim wysiłku. Wkrótce on i dzieci krzyczą "Prędkość i waga!", Ale wkrótce Bob słyszy że kobieta płacze po pomoc. Kiedy przybywa widzi kobietę spadającą z jej okna. Bob szybko myśli, i zabiera sznurek w postaci kabla z pobliskiego człowieka. Następnie łączy oba końce na dwóch hydrantów przeciwpożarowych i przekształcając go w procę. Bob (z pomocą dzieci po prostu pomógł), szybko trafia się w kierunku, w którym kobieta spada i łapie ją, zanim ona ląduje na ziemi. Ale szok jednak, staje się następnego dnia w gazecie pokazuje, że jego tożsamość jako superbohatera zostały już ujawnione.