FANDOM

Tekken: Krwawa Zemsta (ang. Tekken: Blood Vengeance) jest filmem z 2011 roku, którego akcja dzieje się pomiędzy V, a VI turniejem.

OpisEdytuj

Fabuła filmu toczy się po wydarzeniach z piątego turnieju, kilka miesięcy przed szóstą edycją walk sponsorowanych przez Mishima Zaibatsu. Nocną autostradą jedzie jedna z uczestniczek turniejów, Nina Williams - która od niedawna pracuje dla nowego lidera korporacji, Jin'a Kazamy. Wpada tym samym w zasadzkę swojej młodszej siostry, Anny, która - podobnie, jak ona - została "prawą ręką" własciciela innej firmy. A mianowicie - ojca Jin'a, Kazuyi Mishima, który przejął G-Corporation. Dochodzi do walki obu sióstr, która kończy się unieruchomieniem Niny za pomocą laserów. Dziewczynie jednak udaje się uciec, jednak to była tylko częsć planu Kazuyi.

Nina i Jin rozmawiają o wydarzeniach mających miejsce podczas walki. Dowiodło to, iż G-Corporation szukają tego samego, co oni - Shin'a Kamiyi, ucznia Kyoto International School, który jest jakos powiązany z badaniami obu firm. Podczas, gdy Jin i Nina wysyłają "tajną broń" na chłopaka, Anna z Kazuyą postanawiają posłać szpiega - jest nim uczestniczka kilku turniejów Mishima Zaibatsu...

Mija kilka godzin. Uczennica Mishima Polytechnic School, Ling Xiaoyu z pomocą swojego przyjaciela - Pandy - stara się dotrzec na zajęcia szkolne, a czasu jest coraz mniej. Nie może się spóźnić - i tak ma wystarczające kłopoty z ocenami. Gdy dochodzi do budynku, zatrzymuje ją pomocnik dyrektora, Ganryu. Mężczyzna w gabinecie szefa oznajmia, iż zostaje ona wydalona ze szkoły, gdyż jej wyniki w nauce są coraz gorsze, a ona sama ma lekceważący stosunek do zajęć. Po chwili Ling poznaje prawdziwy powód jej wydalenia...Na miejscu dyrektora siedzi Anna, która oznajmia jej, iż została powołana do misji G-Corporation. Ma ona został posłana do Kyoto International School, gdzie będzie musiała zapoznać sięz Shin'em Kamiyą i dowiedzieć się jak najwięcej informacji o nim. Początkowo Ling nie chce brać w tym udziału, jednak - gdy dowiaduje się, że ma to związek z Kazuyą i turniejem - zgadza się.

Jakis czas później, Ling znajduje się już w nowej szkole. Zostaje przypisana do klasy Lee Chaolan'a, która - jak się okazuje - jest całkowicie pusta. Wszystko z powodu zbliżającego się festiwalu Mokujin w szkole, co wiąże się z opuszczaniem zajęć. Po lekcjach, Ling rozmysla na dziedzińcu, jak spotkać się z Shin'em tak, by plan misji nie wyszedł na jaw. Przypadkowo wpada na jedną z uczennic. Nie wygląda jednak tak, jak inne - przede wszystkim nie ma na sobie obowiązkowego szkolnego mundurka. Ling wraca do poszukiwań. Po chwili odnajduje Shin'a...próbującego popełnić samobójstwo. Dziewczyna ratuje go, to jednak nie kończy się dobrymi relacjami. Shin odchodzi, a jedyne, co Ling znalazła, to miniaturowe logo Mishima Zaibatsu, które spadło podczas samobójczych prób chłopaka. Na dachu budynku ponownie dostrzega tajemniczą dziewczynę.

Pod wieczór, obie rozmawiają przy balkonie na temat Shin'a. Alisa - bo tak ma na imię nastolatka - twierdzi, iż on próbował to zrobić już kilka razy. Gdy na zewnątrz panuje już ciemnosć, Ling zakrada się do dornitorium Shin'a, by znaleźć jakies informacje o nim. I tak rzeczywiscie jest. Znajduje fotografię przedstawiającą Shin'a z innymi uczniami Mishima Polytechnic School. Wsród nich jest także bliski przyjaciel Ling i obecny lider Mishima Zaibatsu - Jin. Za ramą zauważa inne zdjęcie - jest na nim Jin idący w laboratorium z numerem 78M. Gdy kończy przeszukiwanie salonu, zauważa bandaż ciągnący się po podłodze aż do łazienki, gdzie chłopak przebywa. Ling podgląda kawałek pomieszczenia i zauważa na ramieniu Shin'a dziwne znaki. Podglądanie kończy się w momencie, zauważa ją...Alisa. Ling natychmiast odciąga dziewczynę na zewnątrz budynku. Nie wiedzą jednak, że Shin wiedział, iż są one w jego dornitorium.

Tymczasem Ling ciągnie Alisę aż do slepego zaułku w srodku tętniącego życiem Kyoto. Tam obie chcą wiedzieć, co każda robiła w domu Shin'a. Ling jest zmuszona okłamać nową koleżankę i oznajmia, iż musiała przyniesć cos chłopakowi. Alisa mówi jej, że zakochała się w Shin'ie i chciała go pilnować, by nie próbował ponownie popełnić samobójstwa. Dziewczyna jednak w dalszym ciągu podejrzewa Ling o szpiegowanie i już chce zadzwonić po policję, gdy Xiaoyu oznajmia, iż także zakochała się w uczniu. Alisa stwierdza, iż Ling jest jej konkurentką, mimo to jednak nie jest na nią zła, wręcz przeciwnie - uważa ją za doskonałego "przeciwnika".

Później, Ling spotyka się z Anną. Tam kobieta wypytuje nastolatkę o jej relacje z Shin'em oraz otrzymuje tajemnicze logo Mishima Zaibatsu znalezione po samobójczej próbie. Mówi jej także, iż chłopak faktycznie uczęszczał do Mishima Polytechnic School z Jin'em. Pewnego dnia w tajemniczych okolicznosciach cała klasa Shin'a zaginęła. Samo sledztwo nie trwało długo, aż w końcu uznano uczniów za zmarłych. Przeżył tylko ten, którego nie można było zabić - czyli Shin.

Następnego dnia, Lee - oczywiscie w pustej klasie - przedstawia wykład o Swiątyni Kyoto, wybudowanej tuż pod grobowcem Bogini Ziemi, Mokujin. Ling idzie pod klasę Shin'a, gdzie widzi Alisę próbującą zaprosić go na randkę w...dosć dziwny sposób. Gdy tylko Shin zobaczył w drzwiach Ling, natychmiast do niej podszedł, odciągając ją na drugi koniec korytarza, mówiąc Alisie, iż miał z Xiaoyu wracać do domu. Gdy różowowłosa odchodzi, Shin mówi Ling o miejscu, gdzie Alisa próbowała go zabrać - na wystawę Mokujin.