FANDOM

True Ogre (również nazywanym Ogre) to fikcyjna postać i złoczyńca w serii gier Tekken. On jest ostatnim boss'em w Tekken 3 i sub'em-boss'em w Tekken Tag Tournament 2. Jest on ostatecznym przekształceniem Ancient Ogre.

WyglądEdytuj

Druga forma Ogre jest o wiele wyższa niż jego pierwotna forma . Pierwsza forma postaci jest skulona w stopniu. W tym wcieleniu ledwo przypomina człowieka, z dużą ramą , ciemnobrązowego futra,potwornej twarzy, ogonem ,skrzydłami, rogami i wężami zamiast lewej ręki.

HistoriaEdytuj

Tekken 3Edytuj

Ogre pokazuje się i zostaje zaatakowany przez Paul'a Phoenix'a. Jednak nie wiadomo,co do Paul'a,Ogre zmienia się w swoją ostateczną forme ,a turniej trwa. Ogre w końcu konfrotuje sie z Jin'em Kazamą i konkurowywuje w walce. Jin wychodzi zwycięsko ze starcia , a Ogre zostaje pokonany.

Ending

Zwykły Ogre został pomyślnie przekształcony do postaci True Ogre i wybucha w świątyni. Siły Tekken Force i ich helikoptery, próbują go zabic ale True Ogre ryczy i zieje ogniem aż helikoptery wybuchają.

OsobowośćEdytuj

On jest bardziej w postaci bestii w tej formie,traci zdolność mówienia oraz stopniowo ryczy. Najczęściej z powodu zaatakowania osób,które chcą się z nim zmierzyć.

Styl walki Edytuj

True Ogre, ma takie same ruchy i umiejętności jak Ancient Ogre, ale z możliwością latania i ziania ogniem.

CiekawostkiEdytuj

  • True Ogre jest najwyższą i najcięższą postacią w historii gier Tekkena. Wzrost postaci wynosi 290 cm, a jego waga 453 kg.
  • Ancient Ogre jest prawdziwą postacią, która jest większa niż Kuma.