FANDOM

Nieznana

Tajemnicza postać, będąca alter-ego Jun Kazamy. Opętana przez demona w postaci wilka, bez niego nie potrafiąca wykonać żadnego ruchu. Czuwa on w jej duszy i wykonuje każdy ruch. Finałowy przeciwnik w obu edycjach Tag Tournament.

Tekken Tag Tournament

Rozgrywka

Podczas gry, Unknown naśladuje styl walki z innych postaci, takie jak Mokujin ,Tetsujin i Combot. Jednak istnieją pewne różnice w jej stylu walki, najwybitniejszy z nich to fakt, że nie muszą zmieniać  styl walki. W przeciwieństwie do Mokujin i Tetsujin, które muszą być oznaczone na zewnątrz i ponownie w celu naśladowania innych stylów walki, Unknown może naśladować inny styl walki, naciskając przycisk R3 (prawy analog stick). Nowy styl jej naśladowania jest wybierany losowo. Nieznana jest w stanie naśladować styl walki niektórych niektórych znaków takie jak Mokujin i Tetsujin jest też w stanie naśladować, takie jak inne style walki postaci Prototype Jack, i Jack-2. Jeśli Tetsujin lub Mokujin jest charakter pierwszy oznakowany w bitwie, styl walki naśladować będą wybierane losowo, a nieznana zawsze zacznie naśladując styl walki Jun Kazama. Podobnie, choć zwycięstwo Tetsujin i animacje Mokujin są ci z charakteru ich ostatnie naśladowanie, animacje nieznanej zwycięstwo zawsze będzie ci o charakterze ona będzie wcześniej naśladować poza gdy jest on przenoszony, gdzie będzie ona mieć animacje Jun Kazama. Również ona może odtworzyć animacje Jun Kazama w Tekken Bowl.

Historia O tej postaci nie wiadomo praktycznie nic. Opętana przed demona w postaci wilka, na ramieniu ma znak Devil Gene podobny do tego, który posiada Jin Kazama. "Nieznana" nie posiada własnej woli - jest zmuszona robić to, co każe jej spoczywający za nią na każdym kroku demon. W ending'u, "Nieznana" toczy walkę z "wilkiem", którą początkowo przegrywa. Demon wchłania jej ciało i przyjmuje pełną formę, po chwili jednak dziewczynie udaje się uwolnić.

Tekken Tag Tournament 2

Tu poznajemy prawdziwe oblicze "Nieznanej" - jest to mroczna strona duszy Jun Kazama. Wciąż napieczętowana klątwą diabła, w każdej chwili po porażce dziewczyny uwalnia się. Zyskuje tym samym nowe demoniczne moce. Po przejsciu ostatecznego poziomu, duch wilka uwalnia się z duszy "Nieznanej" i unieruchamia ją, co sprawia, iż wpada do mrocznego jeziora i znika w nim. Dalsze losy postaci nie są znane.

Poziom, w którym będziemy walczyć z "Nieznaną" ma dwie formy. Pierwsza przedstawia malownicze Japońskie jeziorko, gdzie toczymy pojedynek z Jun. Po pierwszej rundzie, miejsce ulega przemianie, podobnie jak sam przeciwnik -  przybiera bardziej mroczny wygląd.

Wygląd

Nieznana jest mroczną wersją Jun - to oznacza, że jest bardzo podobna do niej. Włosy są długie i czarne, lecz w tej postaci opadają bezwładnie mokre na twarz. Strój składa się z fioletowej mazii, służącej za "linki" dla ducha wilka. Oczy mają żółty kolor.