FANDOM

Wang Jinrei to postać, która została wprowadzona w Tekken i pojawiała się w każdym kolejnym z wyjątkiem Tekken 3 oraz Tekken 4.

HistoriaEdytuj

Wang-tekken1render

Wang w Tekken 1

Tekken 1 Edytuj

Wang to odważny, starszy człowiek o dobrym sercu. Nadal jest dobrym i hojnym starcem, gdy stał się pustelnikiem w ogrodach Mishima. Wang był bliskim przyjacielem ojca Heihachiego Mishimy, Jinpachiego. Po jego śmierci starał się znaleźć wiarę w Heihachiego. Jednak Wang nie wiedział o działaniach Heihachi'ego. Marshall Law w turnieju Króla Żelaznej Pięści został jego przeciwnikiem, jednak walka zakończyła się remisem. Tekken 2

Wersja 1

Wang-strike

Wang w Tekken 2

Wang był starym przyjacielem Jinpachiego Mishimy, ojca Heihachiego i dziadka Kazuyi oraz pradziadka Jina, Wang widział drogę Mishimów w nadużywaniu i wyniszczaniu rodzinnej firmy. Wang został nauczycielem Lee Chaolana i starał się przekonać, by pomógł mu odbudować Imperium.

Wersja 2 Jako bliski przyjaciel dziadka Kazuya Mishima jest użytkownikiem pięści Kuni. Wang uważa, że ​​pokój przyjdzie, gdy Mishima Zaibatsu zostanie zniszczone.

Zakończenie:

Wang idzie pod górę, podczas gdy słońce zachodzi. Podchodzi to wielkiego kamienia. Wang rozlewa napoje w małe filiżanki. Pije z kieliszka, a potem bieże wydech. Na koniec mamy już tylko zbliżenie jego twarzy.

[[
Tekken-5-Wang-Jinrei-Character-Render

Wang w Tekken 5

Tekken 5

Dawno temu, Wang miał bliskiego przyjaciela z dalekiego kraju ... Jinpachiego Mishimę. Gdy świat miały ogarnąć płomienie wojny, jego przyjaciel miał przyjść do niego i powiedzieć: " W celu doprowadzenia do pokoju musimy zniszczyć klan Mishima. Jinpachi zniknął pozostawiając te słowa za sobą. Jakiś czas po tym, Wang dowiedział się o śmierci swojego przyjaciela,a świat został uwikłany w wojnę. Przez trzydzieści lat Wang żył w izolacji, gdy został zaproszony do Turnieju Króla Żelaznej Pięści 5.Wiadomość brzmiała tak:... " Potrzebuję twojej pomocy, stary przyjacielu. Szukaj mnie, Wang Jinrei". Na dole widniał podpis: "Jinpachi Mishima". Wierząc, że jego przyjaciel nie żyje, Wang Jinrei był zaskoczony, lecz postanowił wziąść udział w turnieju. Zakończenie:

Wang pokonał Jinpachiego Mishima. Diabelska forma znika, pozostawiając jedynie Jinpachiego w jego ludzkiej postaci leżącego na ziemi na brzuchu. Wang łapie przyjaciela, potrząsa nim i pyta: " Jinpachi, wszystko w porządku?" Odpowiedź Jinpachi ", Przepraszam, że sprawienie ci tylu kłopotów ..." Wang mówi, " Nie mów takich rzeczy! Byliśmy razem tak długo i zawsze byliśmy jak bracia. ". Jinpachi sięga Wanga ręką i mówi: " Jinrei ...", Wang chwyta rękę Jinpachiego i mówi: " Jinpachi!", na co ten: " I szkoda, że wypiliśmy razem jeszcze jednego drinka ... ale obawiam się, mój czas nadszedł ... Żegnaj, mój drogi ... To było miłe ..." Jinpachi zamienia się w pył. Wang przebiega palcami po piasku, którym był Jinpachi mówiąc: " Jinpachi ... Jinpachi! ..." Wang nadal rozmawia, mówiąc: " To klątwa Mishima! ... Jinpachi ... wydaje się, że mój czas jeszcze nie przyszedł! "

[[
Wan

Wang w Tekken 6

Tekken 6

Wang Jinrei dowiedział się o klątwie krwi rodu Mishima od Jinpachiego. Wang został pokonany w Turnieju Króla Żelaznej Pięści 5 przez Jina Kazamę, którego celem było wyniszczyć rodzinę Mishima za przeklętą krew. Jednak prawdziwy chaos się zaczął, gdy Jin Kazama przejął kontrolę nad Mishima Zaibatsu. Po raz kolejny, Turniej Króla Żelaznej Pięści zostaje ogłoszony, a Wang bierze udział w 6 edycji. Zakończenie:

Po zwycięstwie nad Azazelem, Wang przygotowuje się do wyjścia,njednak wyczuwa, iż Azazel jest nim. Ale gdy potwór miał zaatakować, Wang użył potężnego ataku prawym łokciem na kręgosłupie przeciwnika, odsyłając go z tego świata.